یاری 96 میلیاردی کمیته امداد گلستان به مددجویان

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از پرداخت 96 میلیارد تومان یاری معیشت به مددجویان گلستانی در امسال اطلاع داد.

یاری 96 میلیاردی کمیته امداد گلستان به مددجویان

به گزارش خبرنگاران به نقل از کمیته امداد گلستان، اسکندر اسکندری گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 96 میلیارد تومان کمک معیشت برای 68 هزار و 365 خانوار تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

وی با اشاره به شرایط سخت مالی کشور در سال اخیر گفت: کمیته امداد با توجه به افزایش مراجعات مردمی و برای کمک به نیازمندان در شرایط موجود، سهمیه پذیرش مددجو در این نهاد را با عنوان تبصره 14 افزایش داد تا کمک رسان مردم در امرار معاش زندگی آن ها باشد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به پرداخت ماهانه مستمری 19 هزار خانوار گلستانی از محل تبصره 14، توضیح داد: کمیته امداد علاوه بر پرداخت مستمری به نیازمندان، خدمات حمایتی، درمانی، فرهنگی، ساخت و تعمیر مسکن، کمک هزینه جهیزیه، آموزش های فنی و حرفه ای، تسهیلات قرض الحسنه یا کمک نقدی بلاعوض و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی نیز به اقشار آسیب پذیر ارائه می دهد تا گره گشای مسائل آنان باشد.

اسکندری یادآور شد: 77 هزار و 500 خانوار به تعداد 139 هزار و 500 نفر در حال حاضر از خدمات کمیته امداد استان گلستان در سرفصل های مختلف بهره مند می شوند.

وی با اشاره به پرداخت 152 میلیارد تومان کمک معیشت در سال گذشته، اظهار داشت: تمامی خدمات کمیته امداد باهدف بهبود وضعیت معیشتی و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت این نهاد اجرا می گردد. رسیدگی و خدمت به خانواده های نیازمند، وظیفه بزرگ و خطیری است که کمیته امداد تاکنون به خوبی توانسته از عهده این مهم برآید اما همچنان نیازمند انجام اقدامات اساسی است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان اعلام کرد: از اولویت های کمیته امداد توانمندسازی و خودکفایی خانواده های تحت حمایت این نهاد است تا با ایجاد اشتغال پایدار، مسائل خانواده ها کمتر گردد.

اسکندری در ادامه گفت: سال جاری گلستانی ها در آستانه سال تحصیلی جدید باهدف کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند و با شعار با رنگ مهر رویایی را بسازیم، دو میلیارد و 600 میلیون تومان به جشن عاطفه ها کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه ها 10 مهر ماه در بیش از 2500 مدرسه سطح استان برگزار گردید، اظهار داشت: دانش آموزان گلستانی در مرحله دوم از جشن عاطفه ها، 400میلیون تومان به همکلاسی های نیازمند خود کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان یادآور شد: سال گذشته مردم نیکوکار گلستان بیش از دو میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند کمک نموده بودند.

اسکندری با اشاره به اینکه 14 هزار دانش آموز و دانشجوی گلستانی از خدمات این نهاد در طول سال تحصیلی بهره مند می شوند، گفت: کمک به دانش آموزان مستعد و نیازمند، روحیه خودباوری و اعتماد را در آن ها افزایش می دهد تا در ابتدای سال تحصیلی جدید، مصمم تر و با روحیه مضاعف و آرامشی بیشتر در کسب علم و دانش گام بردارند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 23480

به "یاری 96 میلیاردی کمیته امداد گلستان به مددجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 96 میلیاردی کمیته امداد گلستان به مددجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید