پیگیر حل مسائل شرکت کشت و صنعت دزدشت دزفول هستیم

به گزارش مهسان بلاگ، فرهمندپور گفت: پیگیری راه اندازی مجدد خط تولید شرکت کشت و صنعت دزدشت دزفول و رفع مسائل کارگران شرکت هستیم.

پیگیر حل مسائل شرکت کشت و صنعت دزدشت دزفول هستیم

علی فرهمند پور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در گفت وگو با خبرنگار از ، به برگزاری جلسه ای با مدیران شرکت کشت و صنعت دز دشت (تکین) پیرامون رسیدگی به مسائل تعطیلی خط تولید آن گفت: پس از توقف خط تولید شرکت دز دشت به منظور توسعه اشتغالزایی و حمایت از تولید محصولات بومی پیگیر حل مسائل کارگران و راه اندازی مجدد خط تولید هستیم.

او با تاکید بر پیگیری و تسریع در رفع موانع و مسائل کارخانه و راه اندازی مجدد آن افزود: باتوجه به نیاز شهرستان دزفول به حمایت از تولیدکنندگان و اشتغالزایی، حمایت ها و اقدامات لازم جهت احیای این شرکت در دستورکار قرار گرفته است.

فرهمندپور گفت: با ارائه طرح های توسعه ای و نگاه های اقتصادی قطعا خط تولید واحد های نیمه تعطیل و یا تعطیل شده، پویا می شوند و به چرخه صنعتی و اقتصادی باز می گردند و امیدواریم با ورود سرمایه گذاران، شاهد پرداخت معوقات کارگران و سایر بدهی های شرکت تکین باشیم، چراکه با همت و حمایت های دسته جمعی می توان شرکت را مجدد وارد چرخه تولید کرد.

گ

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 64101

به "پیگیر حل مسائل شرکت کشت و صنعت دزدشت دزفول هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیر حل مسائل شرکت کشت و صنعت دزدشت دزفول هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید