خرید بند ساک دستی و شاپینگ بگ

به گزارش مهسان بلاگ، خرید بند ساک دستی کاغذی از اولین و مهم ترین قسمت های بگ آماده کاغذی می باشد که تاثیر زیادی در زیبایی این محصول دارد. یکی دیگر از مهم ترین قسمت های ساک دستی که نقش مهم در زیبایی این محصول دارد بند می باشد. از انواع بند ساک دستی می توان به بند پیچ، بند روبانی ، بند کنفی و بند ساده اشاره نمود. با انتخاب درست رنگ، نوع، جنس بند بگ کاغذی، زیبایی بگ کاغذی را دوچندان کنید. بندهای ساک های دستی طرح های متنوعی دارد ما اینجا 6 نوع طرح متنوع و مجذوب کننده فراهم آوردیم تا شما مشتریان محترم راحت تر انتخاب کنید.

خرید بند ساک دستی و شاپینگ بگ

بیشتر بخوانید : چاپ روبان { فهرست قیمت چاپ روبان فوری }

خرید بند ساک دستی؛ رعایت این نکات اغلب فراموش می گردد؟

  • بند باید استحکام، دوام زیاد و قابلیت تحمل وزن کالای موردنظرتان را داشته باشد.
  • بند یا دسته نباید حالت کشسانی یا الاستیک داشته باشد.
  • به جنس و کیفیت بند توجه داشته باشید. بند یا دسته بگ، نباید نخ کش گردد.
  • متریال مورداستفاده در فراوری بند ساک دستی نباید موجب انداختن خط یا ردی روی انگشتان دست گردد. بند بهتر است نرم و لطیف باشد.
  • بند ساک تبلیغاتی در رنگ های متنوع و از جنس های مختلفی فراوری می گردد. هنگام انتخاب بند علاوه بر این موارد، باید بودجه تان را هم در نظر بگیرید. بند یا دسته ای که برای پاکت کرافت انتخاب می کنید، باید با پاکت گلاسه متفاوت باشد. رنگ کرم همخوانی بیشتری با جنس کرافت دارد. بعلاوه می توانید رنگ دسته را با رنگ چاپ روی بگ، ست کنید. مثلاً اگر چاپ روی بگ به رنگ مشکی بود، می توان از رنگ مشکی در دسته استفاده کرد.
  • امکان ایجاد تنوع در بند ساک خرید زیاد است. برای پاکت های گلاسه معمولاً از رنگ های براق استفاده می گردد. برای بگ های گلاسه سفید و چاپ طلاکوب، بند کرم یا طلایی هارمونی خوبی دارد و نمای شیک و فانتزی به آن می دهد. هیچ قانون ثابتی برای انتخاب رنگ و جنس بند ساک تبلیغاتی وجود ندارد و شخص می تواند بر اساس سلیقه خود آن را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید : فهرست قیمت ساک دستی آماده

چرا بند ساک دستی از مهم ترین بخش های ساک دستی به شمار میرود ؟

  • بند ساک دستی از مهم ترین اجزای یک بگ است که کمتر به آن توجه می گردد. بهتر است بدانید که این ابزار جانبی، تأثیر زیادی در زیبایی و مجذوب کنندهیت شاپینگ بگ دارد که در انواع مختلفی فراوری می گردد. با توجه به جنس و رنگ پاکت و بعلاوه بودجه تان بند یا دسته موردنظر خود را انتخاب کنید.
  • بعد از طرح و جنس ساک دستی، بند یا دسته آن از عوامل بسیار تأثیرگذار در نمایش زیبایی بگ است. بند پاکت دستی از رنگ و جنس های مختلفی فراوری می گردد که مجذوب کنندهیت و جلوه بصری زیبایی به بگ شاپ می دهد.
  • بند ساک دستی از لوازم جانبی شاپینگ بگ است که اهمیت و نقش آن شاید کمتر به نظر بیاید. این ابزار مهم در انواع و جنس های مختلف فراوری می گردد و رنگ آن هم به سلیقه مشتری انتخاب و روی شاپینگ بگ تعبیه می گردد.
  • بندها اغلب از جنس کاغذ یا پارچه فراوری می شوند. فارغ از جنس، در واقع بند یا دسته بگ، نخ هایی با ضخامت و تنوع زیاد هستند که برای استحکام بیشتر پاکت های دستی به کار می فرایند. وجود بند یا دسته برای ساک های خرید از ضروری ترین و مهم ترین بخش یک بگ است.
  • بند از اهمیت زیادی در فراوری ساک دستی برخوردار است. زیرا این نوع یراق آلات، باید به گونه ای ساخته و در پاکت موردنظر قرار داده گردد که هنگام استفاده کمترین فشار را به دست بیاورد. از سویی دیگر حمل را برای فرد راحت تر کند. علاوه برآن بند باید راحت باشد. رنگ و کیفیت بند، بگ شاپینگ را زیباتر می نماید و بر مجذوب کنندهیت آن می افزاید.

بیشتر بخوانید : بگ پارچه ای آماده از کجا خریداری کنید؟

حداقل سفارش بند ساک دستی چقدر است ؟

حداقل سفارش بند ساک دستی 50 عدد می باشد.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

چقدر زمان می برد که بند ساک دستی به دست شما برسد؟

حداقل زمان برای رسیدن بند ساک دستی به دست شما 3 الی 4 ساعت در ساعات کاری می باشد. زمان تحویل بندهای ساک دستی کاغذی با سفارش 50 جفتی 1روزه همزمان با سفارش ساک دستی است. برای مشتریان تهران 2ساعت و برای مشتریان شهرستان ارسال سفارش همان روز از طریق تیپاکس می باشد.

مدت زمان تحویل بند روبانی با چاپ 5 روز می باشد.

بیشتر بخوانید : برترین چاپخانه چاپ ساک دستی کاغذی در ایران کدام است؟

بند ساک دستی پارچه ای چگونه است ؟

برای پاکت های پارچه ای دو نوع بند پرسی یا موزی و بند زنبیلی یا لوپ فراوری می گردد. در مدل پرسی از طریق دستگاه مخصوص پانچ، روی خود پارچه برش داده می گردد. از این نوع دسته در بعضی نمونه های کاغذی کرافت و گلاسه هم استفاده می گردد.

بند زنبیلی یا لوپ که هنگام استفاده چهار انگشت در بالای بگ قرار می گیرد به همین علت به آن دسته آویزی هم می گویند.

بیشتر بخوانید : برترین مرکز چاپ جعبه مقوایی در ایران کجاست ؟

بند از چه موادی ساخته شده است ؟

مواد اولیه و پایه بندهای ساک های دستی په په می باشد در انتهای این بندها پولک فلزی وجود دارد (در مدل بند کاغذی، انتهای آن کاغذ است) این پولک ها یاری می نماید تا شما به سادگی در جای پانچی که وجود دارد بند های خود را وصل کنید.

بندها از مواد پلی پروپیلن که به اختصار به آن PP می گویند، فراوری می گردد. در دو سر بند، پولک های فلزی متصل است که امکان جداکردن و اتصال آن به بگ را راحت تر می نماید.

آیا میتوان جدا از ساک دستی بند هم سفارش داد ؟

امکان سفارش جداگانه این بند ها نیز وجود دارد و حتما احتیاج نیست سفارش خرید ساک دستی بدهید.

بیشتر بخوانید : چگونه رایگان تبلیغ کنید!؟

طول بند ها چقدر است ؟

میزان طول بندها به طور میانه 25 سانتی متر است که امکان سفارش اختصاصی برای میزان بزرگتر نیز وجود دارد. اغلب بندها و دسته های شاپینگ بگ ها در سایز و میزان های 25 تا 30 سانتی متر فراوری و عرضه می شوند. البته می توان طبق نظر مشتری در میزان های دلخواه وی برش داد.

بیشتر بخوانید : سفارش پاکت لباس در تعداد کم را کجا انجام می دهد ؟

هزینه بند بدون ساک دستی چقدر است ؟

توجه داشته باشید که ساک های دستی آماده با بند ساده عرضه می گردد و شما می توانید این بندها رو تغییر بدید و هزینه اختلاف بند ساده با بند ساک دستی انتخابی پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید : انواع مختلف بگ و ساک دستی کدام است ؟

انواع بند ساک دست کدام است ؟

  • بند کنفی ساک دستی کاغذی

بندهای کنفی از متریال و الیاف طبیعی کنف فراوری می شوند. این الیاف خودرنگ هستند به عبارتی ساده تر در فراوری آنها از هیچ رنگ مصنوعی و شیمیایی استفاده نمی گردد. ازاین رو بافت قدیمی و نوستالژیک دارند. ساختار و شکل آنها مشابه بندهای پیچی است که در واقع نخ های کنف به هم پیچیده شده اند. اغلب مورداستفاده بگ شاپ کاغذی کرافت هستند.

  • بند ساده ساک دستی کاغذی

این نوع بندها به علت قیمت مناسب آن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. در رنگ های مختلفی فراوری و به طور معمول اگر مشتری درخواست رنگ مشخصی نداشته باشد، به رنگ سفید یا مشکی روی بگ شاپینگ های سفارشی وی نصب می شوند.

  • بند زنبوری ساک دستی

از آنجا که ساختار و شکل این بندها به شکل لانه زنبور فراوری می گردد به آن بند ساک دستی لانه زنبوری یا به اختصار بند زنبوری می گویند. این نمونه از بندها در رنگ های مختلفی فراوری می شوند. اغلب مصرف این نمونه بندها برای ساک دستی کاغذی است.

  • بند روبان ساک دستی

بند روبانی از جنس ریبون یا ساتن فراوری می شوند. پهنای آنها همچون کتان به میزان 2 سانتی متر است اما ضخامت و استحکام کمتری دارند. ساتن براق است به همین علت زیبایی خاصی به بگ می دهد.

به علت قیمت بالای بند روبانی، کمتر مورداستفاده قرار می گیرد. از طرفی نمای فانتزی و لاکچری این مدل، آن را مناسب مزون ها، بوتیک ها و فروشگاه های لوکس نموده است که اغلب مدیران این کسب وکارها برای ساک های دستی خود، این نمونه بند یا دسته را سفارش می دهند. امکان چاپ نام برند یا لوگو سازمانی روی بندهای روبانی وجود دارد.

  • بند دسته کاغذی ساک دستی

  • بند پیچ ساک دستی

این نمونه بندها، از ترکیب نخ و پلی استر فراوری می شوند و نسبت به بند نخی ساده، ضخامت بیشتری دارند. در نتیجه استحکام و دوام آنها نیز بیشتر است.

بندهای پیچی، بعد از مدل ساده، پرمصرف ترین بند برای پاکت دستی هستند که به علت ساختار و بافت الیاف آن که به صورت پیچی در کنار هم قرار می گیرند به این نام معروف شده اند. الیاف نخ و پلی استر به کاررفته در آن به شکل 3 لا و 4 لا درهم تنیده یا به عبارتی به هم بافته می شوند. مسلمأ قیمت این نوع از بند یا دسته ها نسبت به نمونه ساده، گران تر هستند. رنگ های سفید، مشکی و طلایی از متداول ترین رنگ هایی هستند که در ساخت بند پیچی استفاده می شوند.

  • بند نخی ساده ساک دستی

  • بند کرافت برای ساک دستی

این بندها از جنس کاغذ کرافت فراوری می شوند. نحوه اتصال آنها به ساک دستی به صورت چسبی است که به بخش داخلی ساک چسبانده می شوند. در این مدل دسته ها، احتیاجی به پانچ و سوراخ شدن بدنه بگ نیست. بندهای کاغذی کرافت از نمونه های پرطرف دار و محبوب دسته شاپینگ بگ در بین مشتریان هستند. این مدل بندها، به رنگ های سفید و شکلاتی عرضه می شوند.

  • بند ساتن ساک دستی

  • بند کتان ساک دستی

همان طور که از نام آن پیداست جنس این نوع بندها از کتان فراوری می شوند. پهنای این مدل بندها 2 سانتی متر بوده که استحکام، ضخامت و جلوه زیبایی به بگ شاپ کاغذی می دهند.

  • بند ترویرا ساک دستی

بیشتر بخوانید : برترین جایگزین برای کیسه نایلونی چیست ؟

خرید بند ساک دستی های کاغذی آماده چگونه است ؟

خرید بند ساک دستی های کاغذی آماده برخلاف کیسه های پارچه ای سوزنی یا کیسه نایلونی بر اساس مدل ها و رنگ های موجود قابلیت انتخاب دارد. ما 6 مدل بند ساک دستی برای خرید و استفاده در اختیار شما قرار می گیرید که با توجه به سلیقه و نوع فعالیت محصول خود را انتخاب کنید.

بند ساک دستی چه مزایایی دارد ؟

  • تنوع جنس مجذوب کننده
  • تنوع رنگ های زیاد
  • امکان سفارش بند در سایز دلخواه
  • امکان چاپ روی بند روبانی
  • افزایش زیبایی ساک دستی
  • استحکام بیشتر ساک دستی
  • جلوه بصری زیبایی دارند و به شاپینگ بگ مجذوب کنندهیت بیشتری می دهند.
  • امکان چاپ روی مدل های روبانی وجود دارد.
  • بندها را می توان در سایز و میزان های دلخواه مشتری برش داد.
  • تنوع جنس و رنگ بندها زیاد است.

بیشتر بخوانید : برترین و مقرون به صرفهترین جایگزین برای نایلون و پلاستیک تبلیغاتی چیست؟

قیمت بند ساک دستی چقدر است؟

قیمت بندهای ساک دستی معمولا بر پایه 500 جفتی محاسبه می گردد اما ما به علت فروش ساک دستی آماده در بسته های 50 جفتی نیز به فروش می رسد. مجموعه ما تنوع خوبی فراهم نموده تا شما انتخاب راحت تری داشته باشید.

رنگ بند ساک دستی کاغذی چه رنگ هایی است ؟

رنگ بند ساک دستی کاغذی بستگی به نوع جنس آن دارد به طور مثال بند روبانی حداقل 20 رنگ، بند پیچ و معمولی 10 رنگ دارد. اما به طور مثال بند کنفی و کاغذی فقط رنگ خود کاغذ کرافت می باشد و امکان تغییر رنگ وجود ندارد.

مقرون به صرفه ترین نوع بند ساک های دستی کدام است ؟

مقرون به صرفه ترین نوع بند ساک های دستی بند ساده است که حالت بند کفش دارد این نوع محصول رنگ بندی متنوعی دارد و در حالت روتین و آماده در ساک دستی آماده قرار می گیرد و همانطور که عنوان شد شما می توانید این بند را تغییر دهید و اختلاف قیمت آن را پرداخت کنید.

بند روبان ساک دستی چگونه است ؟

روبان ساک دستی یکی دیگر از محصولات پرکاربرد برای دستگیره بگ شاپ است. از روبان برای بسته بندی ساک خرید نیز استفاده می گردد به شکلی که هم به عنوان بند استفاده می گردد و هم اینکه در فاضی بین 2 سوراخ بند بگ خرید فضای روبان هست که با استفاده از روبان درب ساک دستی بسته می گردد. با این روش هم بگ خرید بسیار زیباتر می گردد و هم اینکه محتویات داخل آن بیرون نمی ریزد.

حداقل بند روبان ساک دستی چقدر است ؟

حداقل سفارش روبان 100 متر با چاپ می باشد. و دارای رنگ بندی متنوعی می باشد رنگ هایی شامل:

  • سفید
  • مشکی
  • آبی
  • سبز
  • فیروزه ای
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • نسکافه ای
  • طلایی
  • نقره ای
  • طوسی
  • صورتی و …

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 108816

به "خرید بند ساک دستی و شاپینگ بگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بند ساک دستی و شاپینگ بگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید