تظاهرات گسترده در تعز یمن علیه ائتلاف سعودی

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از الخبر الیمنی، هزاران نفر از مردم یمن با تجمع در شهر تعز یمن علیه دولت مستعفی تظاهرات کردند.

تظاهرات گسترده در تعز یمن علیه ائتلاف سعودی

اهالی شهر تعز یمن در محکومیت اوضاع مالی و شرایط معیشتی تظاهرات نموده و با سر دادن شعارهایی سیاست های ائتلاف سعودی را عامل این بحران برشمردند.

معترضان یمنی در تعز یمن امروز در اعتراض به اوضاع مالی و معیشتی تظاهرات نموده و شعارهایی علیه مسؤولان محلی وابسته به دولت دست نشانده ریاض سر دادند.

بعضی از معترضان نیز با سردادن شعارهایی مستقیماً ائتلاف سعودی و ادامه جنگ یمن را عامل اصلی فروپاشی مالی این کشور دانستند.

معترضان معتقدند که به علت سیاست های جنگی ائتلاف عربی به فرماندهی عربستان، تعز در شرایط بحرانی معیشتی و امنیتی و نرخ بالای ارز و بیکاری قرار گرفته است.

شهر تعز در اشغال نیروهای ائتلاف سعودی و دولت مستعفی عبد ربه منصور هادی است.

عربستان سعودی از ششم فروردین ماه 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با یاری و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن -فقیرترین کشور عربی- شروع کرد تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادی خواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بارها هشدار داده اند که بر اثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه انسانی که در قرن گذشته بی سابقه است، روبه رو هستند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 105448

به "تظاهرات گسترده در تعز یمن علیه ائتلاف سعودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات گسترده در تعز یمن علیه ائتلاف سعودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید