برگزاری مجازی کلاس های دانشگاه علوم دریایی خرمشهر ، همکاری با دانشجویانی که قصد حذف ترم دارند

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به اینکه کلاس های مجازی دانشگاه پس از طراحی سامانه شروع خواهند شد، گفت: اگر دانشجویی متقاضی حذف ترم است، دانشگاه در این زمینه بدون احتساب سنوات با دانشجو همکاری می نماید.

برگزاری مجازی کلاس های دانشگاه علوم دریایی خرمشهر ، همکاری با دانشجویانی که قصد حذف ترم دارند

کمال غانمی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: پیش از عید قرار شد که شرکت سما سامانه ای برای برگزاری کلاس ها به صورت مجازی راه اندازی کند اما متاسفانه با توجه به تعطیلی ادارات با وجود اینکه به ما قول داده بودند، هنوز این کار انجام نشده است.

وی اضافه کرد: کلاس های درس به صورت مجازی و آموزش از راه دور پس از طراحی سامانه برگزار خواهند شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ادامه داد: تا حد امکان کلاس های مقاطع ارشد و کارشناسی را به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد اما با توجه به شرایط بعید می دانیم که همه کلاس ها را بتوانیم به صورت مجازی برگزار کنیم ولی کوشش خود را می کنیم که درصد پوشش کلاس ها را افزایش دهیم.

غانمی در خاتمه گفت: همچنین اگر دانشجویی متقاضی حذف ترم است، دانشگاه مسئله ای نخواهد داشت و بدون احتساب سنوات با دانشجو همکاری می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 42690

به "برگزاری مجازی کلاس های دانشگاه علوم دریایی خرمشهر ، همکاری با دانشجویانی که قصد حذف ترم دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجازی کلاس های دانشگاه علوم دریایی خرمشهر ، همکاری با دانشجویانی که قصد حذف ترم دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید