ارزیابی مستمر دانشجویان دانشگاه مازندران در ترم جاری خبرنگاران

به گزارش مهسان بلاگ، معاون آموزشی دانشگاه مازندران گفت: اساتید ما در این ترم برای احتساب نمره خاتمهی دانشجویان به امتحانات خاتمه ترم اکتفا نمی کنند و به ارزیابی مستمر در طول ترم نیز می پردازند.

ارزیابی مستمر دانشجویان دانشگاه مازندران در ترم جاری خبرنگاران

فاطمی، معاون آموزشی دانشگاه مازندران در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: کلاس های درس و آموزش دانشجویان دانشگاه مازندران در تعطیلات نوروز و دو هفته اول فروردین برگزار نمی گردد و شروع آن به بعد از عید و 14 فروردین برمی گردد.

فاطمی افزود: بعد از تعطیلات، کلاس ها همچنان به صورت مجازی برگزار می گردد، مگر اینکه تصمیمات ستاد برگردد. ما آمادگی هر تصمیمی را داریم، ولی حفظ سلامتی دانشجویان از هر چیزی برای ما مهم تر است.

معاون آموزشی دانشگاه مازندران گفت: در این ترم با تمهیداتی که داشتیم هیچ مسئله ای در برگزاری کلاس ها نداشتیم؛ مشکل اصلی در آموزش مجازی قسمتی به قطعی برق برمی گردد و بخشی از آن هم به اختلال شبکه اینترنت کشور مربوط است؛ وگرنه سامانه ما مسئله ای نداشت.

وی اظهار کرد: اساتید ما در این ترم برای احتساب نمره سرانجامی دانشجویان به امتحانات سرانجام ترم اکتفا نمی کنند و به ارزیابی مستمر در طول ترم نیز می پردازند.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 81850

به "ارزیابی مستمر دانشجویان دانشگاه مازندران در ترم جاری خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی مستمر دانشجویان دانشگاه مازندران در ترم جاری خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید