2 جایزه بین المللی برای ما که هستیم؟

به گزارش مهسان بلاگ، ما که هستیم؟ برنده 2 جایزه مهم جشنواره فیلم کانادایین سینماتوگرافی اواردز در تورنتوی کانادا شد.

2 جایزه بین المللی برای ما که هستیم؟

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی بلند ما که هستیم؟ به نویسندگی و کارگردانی ابوالحسن کیوان، 2 جایزه اصلی بهترین فیلم و بهترین فیلمبرداری برای فیلمبرداری محمدرضا سجادیان را در اولین دوره از جشنواره بین المللی فیلم کانادایین سینماتوگرافی اواردز در تورنتوی کانادا از آن خود کرد.

ما که هستیم؟ با سوژه و دغدغه اجتماعی در جشنواره کانادایین سینماتوگرافی اواردز با صد ها فیلم از کشور های مختلف جهان به رقابت پرداخت و خاتمه عنوان بهترین فیلم و بهترین فیلمبرداری را، در این جشنواره به دست آورد.

این فیلم سال قبل نیز 2 جایزه بهترین فیلم و یک جایزه بهترین تهیه نمایندگی سه جشنواره جهانی در آمریکا، فرانسه و هلند را نیز کسب نموده بود.

هم اکنون ما که هستیم؟ در چندین جشنواره معتبر بین المللی از جمله پنجاه و چهارمین دوره جشنواره فیلم هوستون آمریکا پذیرفته شده که نتایج آن ها به زودی اعلام خواهد شد.

در خلاصه داستان ما که هستیم؟ آمده است: بهرام فرصت زندگی با دختر مورد علاقه اش را به خاطر مهاجرت دختر از دست می دهد. بعد پی می برد پدر و مادرش آن هایی نیستند که او را عظیم نموده اند. زندگی او از این به بعد دستخوش چالشی عمیق می گردد. او از این پس در جست و جوی یافتن پاسخی مناسب برای بحران هویتی خویش است. بحرانی که زندگی او را به هم ریخته و پرسشی که از دل این فروپاشی هویتی برآمده است: من که هستم؟ و پرسشی از آن مهم تر: ما که هستیم؟

برای روایت داستانی فیلم، زبانی نمادین به کار گرفته شده است. با این شیوه از بیان، علاوه بر لایه روایی شخصیت داستان فیلم، لایه های پنهان این نمادها، بحران عمیق هویتی ما را روایت می نمایند.

گروه بازیگران این فیلم را افشین نخعی، محمدرضا برزگر، مهدی خان احمدی، رایا نصیری، نینا برزگر، الهه پوررستمی، معصومه دشتی، شیما الله بیگی، آزاد پارسایی نژاد، مهدی ضیغمی مقدم، منصور زارع، معصومه زاهدی، هانی نیکو پیغام، حسین برزگر، علی میرزایی، عرشیا باقری، محمد طا ها نوری و هنرمند خردسال تلما رفعت خواه تشکیل می دهند.

سایر عوامل اصلی ما که هستیم؟ عبارتند از مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سجادیان، مدیر صدابرداری: میثم حسنلو، موسیقی: نینا برزگر، مدیر فراوری: نریمان اقبالی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: بهارک فرامرزی، مشاور فرهنگی: سلمان فرخنده، مدیر تبلیغات و رسانه : فرنوش آباء، دستیار دوم کارگردان: محمد عزیزی، خاطره فخرآبادی، منشی صحنه: سحر عقیقی، مدیر تدارکات: علی رفعت خواه، گریم: الهه عالی حسینی، دستیار گریم: رضا سالاری، لباس: سارا، ولی پور، عکس: الهه حسینی.

این جشنواره بین المللی هرسال با هدف یاری به هنر و صنعت فیلمسازی و سینماگران مستقل جهان در شهر تورنتو کانادا برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 87602

به "2 جایزه بین المللی برای ما که هستیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 جایزه بین المللی برای ما که هستیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید