گردهمایی مسئولین هیات های ورزش همگانی در مشهد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی گردهمایی مسئولین هیات های ورزش همگانی کشور با حضور رییس فدراسیون ورزش های همگانی ایران به میزبانی مشهد برگزار گردید.

گردهمایی مسئولین هیات های ورزش همگانی در مشهد

صبح امروز 16 بهمن ماه به میزبانی شهر مشهد گردهمایی رؤسای هیأت های ورزش همگانی استان های کشور با حضور مسئولین فدراسیون از جمله افشین ملایی، رئیس فدراسیون و رضا آذریان، ریاست هیأت ورزش های همگانی خراسان رضوی برگزار گردید.

در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت ها و میزبانی هیأت ورزش های همگانی خراسان رضوی، برنامه ها و اهداف فدراسیون ورزش های همگانی مورد بحث و همفکری نهاده شد.

در ادامه سفر سه روزه رئیس فدراسیون ورزش های همگانی به همراه سایر مسئولین کمیته ها و بخش های مختلف این فدراسیون به مشهد مجمع سالیانه هیأت ورزش های همگانی استان برگزار خواهد شد.

ملایی: سال آینده تحول بزرگی در ورزش همگانی رقم می خورد

افشین ملایی در این گردهمایی اظهار کرد: از تمام رؤسا و هیأت های استانی می خواهم نقش خود در سلامت و شادابی جامعه را دست کم نگیرند و با تمام توان برای رشد و توسعه ورزش های همگانی در سطح کشور کوشش نمایند.

وی اضافه کرد: هیأت ورزش های همگانی خراسان رضوی به عنوان مجموعه ای توانمند تحت راهنمایی امیر آذریان ریاست این هیأت در راستا خوبی نهاده شده و امروز در میزبانی از این گردهمایی برای آنالیز اهداف فدراسیون در سال آینده اقدامات شایسته و قابل تقدیری را به ثبت رسانده است.

ملایی ادامه داد: ورزش همگانی اهداف جدیدی را برای خود ترسیم نموده و مجموعه فدراسیون و هیأت های استان نقش کلیدی و تاثیرگذاری در سلامت جامعه پیدا نموده اند. فدراسیون با فعالسازی کمیته ها و سازمان های مختلف در کوشش است تا به صورت تخصصی و تاثیرگذار ضمن توسعه فعالیت های جسمانی اهمیت ورزش همگانی را برای جامعه منعکس کند.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: فدراسیون ورزش های همگانی با هیأت های استانی زیر مجموعه خود به ساختاری توانمند و مجموعه ای با ظرفیت های مختلف تبدیل شده که در سال 1400 قطعا برنامه هایی که توسط این مجموعه اجرایی خواهد شد این ادعا را ثابت می نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 76446

به "گردهمایی مسئولین هیات های ورزش همگانی در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی مسئولین هیات های ورزش همگانی در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید