کی روش دوباره سرمربی آفریقای جنوبی می شود

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران دوباره هدایت بافانا بافانا را بر عهده خواهد گرفت.

کی روش دوباره سرمربی آفریقای جنوبی می شود

به گزارش خبرنگاران، در حالی که قرار بود اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی (SAFA) امروز (شنبه) سرمربی جدید تیم ملی این کشور را معرفی کند، این اتحادیه با انتشار بیانیه ای رسمی گفت به دلیل محدودیت های سفر در این کشور که در نتیجه شیوع ویروس کرونا وضع شده، معرفی سرمربی جدید بافانا بافانا به هفته آینده موکول می شود. پیش از این از کارلوس کی روش سرمربی پیشن تیم های ملی ایران و کلمبیا، اِروی رنار سرمربی تیم ملی عربستان و هوگو بروس سرمربی پیشین تیم ملی کامرون به عنوان سه گزینه نهایی SAFA یاد شده بود.

طبق گزارش سایت اسپورت 24 آفریقای جنوبی؛ سرمربی بعدی بافانا بافانا احتمالاً کارلوس کی روش خواهد بود، مربی ای که بین سال های 2000 تا 2002 هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی را برعهده داشت و این تیم را تا مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا و البته جام جهانی 2002 رساند.

همچنین سایت ساوت افریکن نیز با انتشار گزارشی مدعی شد؛ کارلوس کی روش در آستانه معرفی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی آفریقای جنوبی است. طبق این گزارش؛ اروی رنار ادعای علاقه اش برای سرمربیگری بافانا بافانا را تکذیب کرده است و با این شرایط رقابت برای احراز این پست بین کی روش و بروس است، اما سران اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی نسبت به استخدام کی روش علاقه مند هستند.

کی روش 67 ساله که پیش از هدایت تیم هایی همچون رئال مادرید، تیم ملی پرتغال و تیم ملی ایران را برعهده داشته، از ماه فوریه 2019 هدایت تیم ملی کلمبیا را عهده دار بود، اما پس از یک سال و 9 ماه حضور روی نیمکت این تیم از سمت سرمربیگری تری کالر اخراج شد. او در این مدت در 18 بازی، آمار 9 پیروزی، پنج تساوی و چهار شکست را از خود برجای گذاشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 84580

به "کی روش دوباره سرمربی آفریقای جنوبی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش دوباره سرمربی آفریقای جنوبی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید