کرونا بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات آسیا را لغو کرد

به گزارش مهسان بلاگ، برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس 2020 در تایوان که بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه فناوری اطلاعات قاره آسیا محسوب می شود، به علت شیوع ویروس کرونا لغو شد.

کرونا بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات آسیا را لغو کرد

برگزارکنندگان کامپیوتکس در ماه مارس تصمیم گرفتند برگزاری این نمایشگاه را به تأخیر انداخته و آن را به جای ماه ژوئن در اواخر ماه سپتامبر یا شهریور ماه برگزار کنند. اما با تداوم شیوع ویروس کرونا سرانجام تصمیم به لغو برگزاری این نمایشگاه گرفته شد.

بر اساس تازه ترین اطلاعیه کامپیوتکس، برگزاری این نمایشگاه برای ژوئن سال 2021 برنامه ریزی شده و بنابراین در سال 2020 این نمایشگاه به هیچ وجه تشکیل نمی شود. پیش از این بسیاری از نمایشگاه های مشابه مانند کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون اسپانیا نیز به علت نگرانی از ابتلای شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان به ویروس کرونا لغو شده بود.

در تایوان تا به حال تنها 443 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و از این عده هفت نفر فوت کرده اند. بنابراین در این کشور شیوع ویروس کرونا جدی نیست، ولی نکته مهم این است که بخش عمده افراد مبتلا به کرونا در تایوان افرادی هستند که قبلاً از خارج به این کشور وارد شده و موجب شیوع کرونا شده اند. تایوان بیم دارد که مسافرت هزاران نفر به این کشور برای مشارکت در کامپیوتکس 2020 به انتشار گسترده ویروس یادشده منجر شود.

قرار بود 43 هزار نفر برای برگزاری کامپیوتکس 2020 به تایوان بیایند که می توان حدس زد تنفس این افراد در فضای بسته نمایشگاهی تا چه میزان خطر ابتلاء به کرونا را تشدید می کند.،مهر

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 52354

به "کرونا بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات آسیا را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات آسیا را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید