چمدان هایی که از روی باربند سر نمی خورند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، اما فراوری چمدان های ویژه باربند برای نصب بر روی سقف خودروها می تواند این وضعیت را تغییر دهد و سفرهای خانوادگی را به تجربه لذت بخش تری مبدل کند.

چمدان هایی که از روی باربند سر نمی خورند

شرکت لوگا چمدان های سبک آئرودینامیکی را فراوری نموده که بر روی باربند قفل می شوند و بدون هیچ گونه مسئله ای برای ساعت ها حمل و نقل بر روی سقف خودرو مناسب هستند.

هر یک از این چمدان ها که در قالب چهار چمدان در کنار هم بر روی باربند قرار می گیرند 3.6 کیلوگرم وزن دارند و ظرفیت هر یک از آنها 70 لیتر است. این چمدان ها دارای چرخ و دسته متحرک و قفل پیشرفته نیز هستند و به طور مستقل و عادی نیز قابل استفاده هستند.

اما نکته مهم این است که هر کدام از این چمدان ها بر روی یک باربند آلومینیومی مستقل نیز قرار گرفته و مورد استفاده خواهند بود. شرکت سازنده می گوید باربند این چمدان ها بر روی انواع وسایل نقلیه قابل نصب خواهد بود. چمدان ها و باربند لوگا ضد آب هستند و باران به درون آنها نفوذ نمی نماید. بدنه پلاستیکی تقویت گردیده هم از محتوای داخلی هر چمدان در برابر نور شدید خورشید و اشعه ماوراء بنفش حفاظت می نماید.

هزینه خرید دو چمدان لوگا با باربند ویژه آن 495 دلار و هزینه خرید چهار چمدان با باربند ویژه آن 770 دلار است. عرضه انبوه این محصول به بازار از زمستان شروع می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1298

به "چمدان هایی که از روی باربند سر نمی خورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمدان هایی که از روی باربند سر نمی خورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید