پیاده راه شهریار در دهه فجر افتتاح می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، ضرغامی با اشاره به عملیات آماده سازی پیاده راه شهریار در مقابل تالار وحدت گفت: این پیاده راه تا دهه فجر آماده بهره برداری می گردد.

پیاده راه شهریار در دهه فجر افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگار ، برزین ضرغامی رئیس سازمان زیبا سازی شهرداری تهران صبح امروز در حاشیه بازدید شهردار تهران در پهنه رودکی در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: طرح اولیه این پروژه مربوط به سال 78 است که از سوی وزارت ارشاد ارائه شده.

رئیس سازمان زیبا سازی شهرداری تهران توضیح داد: وزارت ارشاد به دلیل وجود تالار وحدت و تئاتر شهر در آن موقع به دنبال ساماندهی معابر اطراف این 2 مرکز بود که می خواست خط تعیینی از مجموعه های فرهنگی مانند موزه فرش و موزه هنر های تجسمی را به عنوان یک پهنه به همراه تالار وحدت ایجاد کند تا ارتباط پیاده میان این مراکز امکان پذیر گردد.

او با بیان اینکه شهرداری تهران کوشش کرد به منظور آرام سازی معابر و پیاده راه سازی در انتها سال 96 اقدام به ایجاد پهنه رودکی کند، گفت: بر این اساس قرار شد در فاز اول پیاده راه شهریار مقابل تالار وحدت برای تردد آرام خودرو ها مناسب سازی گردد.

ضرغامی ادامه داد: در فاز بعدی به جای پیاده راه سازی به تمام پهنه توجه نموده ایم به طوری که پهنه رودکی از طرف شرق به خیابان حافظ و از جنوب به نوفل لو شاتو و از غرب به ولیعصر و از شمال به انقلاب برسد.

رئیس سازمان زیبا سازی شهرداری تهران با بیان اینکه شرکت توسعه فضا های فرهنگی اقدام به شناسایی بنا های ارزشمند در این پهنه نموده، گفت: تا کنون حدود 100 پلاک ارزشمند در این محدوده شناسایی شده و سازمان میراث فرهنگی هم برای تعیین بنا های ارزشمند پروتکلی دارد که تعیین می نماید این تعداد بنای ارزشمند چه چارچوبی باید داشته باشد.

او با بیان اینکه پیرایش و مرمت ساختمان های ارزشمند شروع شده است، گفت: تا دهه فجر سال جاری پیاده راه شهریار برای عموم مردم آماد بهره برداری می گردد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19726

به "پیاده راه شهریار در دهه فجر افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیاده راه شهریار در دهه فجر افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید