پنتاگون شمار تلفات انتقام موشکی ایران را افزایش داد

به گزارش مهسان بلاگ، دو هفته بعد از آنکه دولت آمریکا ادعا کرد هیچ نظامی این کشور در جریان انتقام موشکی ایران آسیب ندیده پنتاگون به زخمی شدن شمار زیادتری از این نظامیان اعتراف نموده است.

پنتاگون شمار تلفات انتقام موشکی ایران را افزایش داد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، پنتاگون سه شنبه اعتراف نموده شمار نظامیان آمریکایی که بعد از انتقام موشکی ایران برای درمان و انجام معاینات بیشتر به بیرون از عراق منتقل شده اند از 11 نفری که قبلاْ اعلام شده بود بیشتر است.

روزنامه واشنگتن پست نوشته نزدیک به دو هفته پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مقام های وزارت دفاع این کشور اعلام کردند هیچ کس [در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد] آسیب ندیده پنتاگون گفته شمار بیشتری از نظامیان آمریکایی برای انجام درمان های پزشکی و معاینات به خارج از عراق منتقل شده اند.

وزارت دفاع آمریکا، بعد از انکارها و تکذیب های اولیه روز آدینه بالاخره اعتراف کرد بعد از حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد 11 نظامی آمریکایی برای درمان به خارج از عراق منتقل شده اند.

روز سه شنبه مقام های ارتش آمریکا از ارائه آمار درباره شمار نظامیانی که تحت درمان هستند خودداری نموده اما گفته اند سربازان دیگری به مرکز منطقه ای لاندستول در آلمان منتقل شده اند.

به نوشته واشنگتن پست، مقام های آمریکایی این احتمال را که شمار این زخمی ها در روزهای آینده افزایش یابد را رد ننموده اند.

در حال تکمیل....

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 33405

به "پنتاگون شمار تلفات انتقام موشکی ایران را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون شمار تلفات انتقام موشکی ایران را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید