پشت پرده ازدواج ترامپ و ملانیا

به گزارش مهسان بلاگ، بهترین دوست سابق ملانیا ترامپ ادعا می کند، ازدواج این بانوی اول آمریکا با دونالد ترامپ صرفا معامله بوده که طی آن رئیس جمهوری آمریکا یک همراه جذاب و ملانیا نیز امنیت به دست آورده است.

پشت پرده ازدواج ترامپ و ملانیا

به نوشته روزنامه دیلی میل، استفانی وینستون وولکاف که به عنوان بهترین دوست سابق ملانیا ترامپ مطرح شده در مصاحبه با بی.بی.سی بیان نمود: من قطعا معتقدم این یک ازدواج معامله ای بوده است. دونالد در آن یک همراه جذاب به دست آورد.

وولکاف خاطر نشان کرد: ملانیا دو دهه پرتلاطم داشته است. او یک مدل جوان بود که موفقیتی نداشت. او با دونالد ملاقات کرد، با او ازدواج کرد، شهروند آمریکا شد، آنها صاحب یک پسر شدند و 10 سال بعد نیز حالا او بانوی اول ایالات متحده آمریکاست.

وی افزود: کاملا معتقدم آن یک لحظه جادویی بود و همچنین معتقدم که یک لحظه ساخته شده برای تلویزیون بود.

دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ در ژانویه 2005 در پام بیچ فلوریدا طی مراسمی در مارالاگو ازدواج کردند. این سومین ازدواج رئیس جمهوری آمریکا بود و آنها صاحب یک پسر به نام بارون شدند.

وولکاف در ادامه این مصاحبه به حضور ملانیا روی جلد مجله ووگ در ماه فوریه 2005 با لباس عروس به عنوان اتفاقی بزرگ برای این مدل سابق اشاره کرده و گفت: این جلد مجله ووگ به ملانیا مشروعیت بخشید و به ترامپ هم مشروعیت داد.

وولکاف اخیرا مصاحبه هایی را به جهت تبلیغ کتاب جدیدش تحت عنوان ملانیا و من انجام می دهد.

ملانیا به این دوست سابق خود حمله کرده و ادعاهای او را در توئیتی بدون ذکر نام مستقیمش اراجیف هذیان گونه و بدخواهانه توصیف کرد.

وولکاف که زمانی در تیم ویژه مراسم شروع ریاست جمهوری ترامپ بعد از انتخابات 2016 کار کرده و در اولین روزهای دولت او نیز یک مشاور بدون حقوق در بال شرقی کاخ سفید بود، جزئیاتی را درباره روابط پرتنش میان ملانیا ترامپ و ایوانکا ترامپ مطرح کرده است.

او همچنین فاش کرد که ملانیا از یک حساب ایمیل شخصی برای امور رسمی استفاده کرده است؛ عملی که قبلا دونالد ترامپ به خاطر انجامش از سوی هیلاری کلینتون همواره از آن انتقاد می کند.

وولکاف به واشنگتن پست اظهار کرد: ملانیا و من هر دویمان از ایمیل های کاخ سفید استفاده نکردیم.

وولکاف همچنین به ضبط کردن مکالماتش با ملانیا اذعان کرده اما از این کارش دفاع کرده و آن را در راستای محافظت از خودش خوانده است. او به واشنگتن پست شرح داد، در فوریه 2018 شروع به ضبط مکالماتش با ملانیا تا زمانی که آنها دست از صحبت کردن و ارتباط پیامکی با یکدیگر در اول ژانویه 2019 برداشتند، کرده است.

او بیان نمود، روز بعد از آنکه کاخ سفید به قراردادش پایان داده از ترس اینکه بعد از تحقیق درباره هزینه های مراسم شروع ریاست جمهوری ترامپ تبدیل به سپر بلا شود تصمیم به انجام این کار گرفت.

وولکاف در کتابش ادعا می کند، این بانوی اول آمریکا صحبت هایی را علیه میشل اوباما و عملکردش در زمان ریاست جمهوری شوهرش باراک اوباما مطرح کرده است. آن طور که گزارش شده، ملانیا گفته است: آیا میشل اوباما واقعا به مرز رفته است؟ او هرگز این کار را نکرد. عکس های آن را به من نشان بده! ، ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 61672

به "پشت پرده ازدواج ترامپ و ملانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده ازدواج ترامپ و ملانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید