واگذاری مدیریت بوستان جنگلی شهر جاسک به نیروی دریایی ارتش

به گزارش مهسان بلاگ، فریدون همتی در حاشیه بازدید از شهر جاسک گفت: مدیریت و بهره برداری از بوستان جنگلی شهر جاسک با هدف استفاده عموم و نگهداری مناسب از بوستان جنگلی این شهر به نیروی دریایی ارتش واگذار می گردد.

واگذاری مدیریت بوستان جنگلی شهر جاسک به نیروی دریایی ارتش

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران؛ فریدون همتی، استاندار هرمزگان در حاشیه بازدید از طرح های شهر جاسک با تاکید بر حفظ منابع طبیعی این شهر، با اشاره به طرح واگذاری بهره برداری و مدیریت از بوستان شهر جاسک، گفت: طرح واگذاری بوستان شهر جاسک در کمیته فنی منابع طبیعی مصوب و هرچه زودتر قرارداد آن منعقد خواهد شد.

وی با تاکید بر نقش راهبردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در توسعه مناطق جنوبی کشور، گفت: این بوستان 16 هکتاری با استفاده از ظرفیت و امکانات نیروی دریایی ارتش می تواند به مرکز تفریحی، گردشگری، ورزشی و فرهنگی مناسبی برای شهروندان و گردشگران از جمله رستوران، کافی شاپ، پارک آبی، جهت دوچرخه سواری و سایر امکانات تفریحی تبدیل گردد.

استاندار هرمزگان با قدردانی از مشارکت امیر دریادار دوم کورش محرابی، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش گفت: تعامل مناسب نیرو های نظامی با دولت در استان همیشه به اقدامات بسیار خوبی در جهت رفاه حال مردم منجر شده است.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 89211

به "واگذاری مدیریت بوستان جنگلی شهر جاسک به نیروی دریایی ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری مدیریت بوستان جنگلی شهر جاسک به نیروی دریایی ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید