هنرمندان برای اعزام به نمایشگاه های خارجی مشکل اقتصادی دارند

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/کرمانشاه معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: هنرمندان برای اعزام به نمایشگاه های خارجی مشکل تامین هزینه های اقتصادی دارند.

هنرمندان برای اعزام به نمایشگاه های خارجی مشکل اقتصادی دارند

پروانه حیدری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، اظهارکرد: حضور در نمایشگاه های خارجی صنایع دستی مستلزم پرداخت هزینه هایی است که معمولا هنرمندان از پرداخت آنها عاجزند و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هم توان اقتصادی برای حمایت از اعزام این هنرمندان را ندارد.

وی ادامه داد: به دنبال رایزنی با مسئولین اتاق بازرگانی هستیم که بتوانیم به وسیله آنها حمایت هایی را جهت اعزام هنرمندان به نمایشگاه های خارجی جذب کنیم.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: هنرمندان برای عرضه هنر خود باید در نمایشگاه های داخلی و خارجی حضور یابند تا بتوانند توانمندی و چیرگی خود را در فراوری صنایع دستی نشان دهند.

حیدری اظهار داشت: علاوه بر این حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی یاری بسیار خوبی به هنرمندان در راستای رونق فراوری آنها است.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: از سویی دیگر حضور هنرمندان در نمایشگاه های خارجی موجب ترویج فرهنگ اصیل کشور و استان در فرامرزها می گردد.

وی یادآور شد: تمام کوشش ما در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه این است که بتوانیم شرایط لازم برای اعزام هنرمندان مجرب و کارکشته استان به نمایشگاه های خارجی را فراهم کنیم و در این بین از دیگر سازمانها و نهادها نیز انتظار همراهی داریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 35402

به "هنرمندان برای اعزام به نمایشگاه های خارجی مشکل اقتصادی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمندان برای اعزام به نمایشگاه های خارجی مشکل اقتصادی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید