هم تیمی لبرون جیمز در NBA چطور بی خانمان شد؟

به گزارش مهسان بلاگ، هم تیمی لبرون جیمز در NBA این روزها شرایط اسفناکی را تجربه می کند و چیزی برای خوردن و پوشیدن ندارد.

هم تیمی لبرون جیمز در NBA چطور بی خانمان شد؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از hln، اوضاع برای دلونت وست بازیکن سابق NBA خوب پیش نمی رود. تصاویری در سایت ها و شبکه های اجتماعی در حال پخش شدن هستند که نشان می دهد او در خیابان بدون خانه است و شرایط بسیار نامساعدی دارد.

او بین سالهای 2004 تا 2012 ، به عنوان یک بسکتبالیست در NBA درآمد خوبی کسب کرد - در صورت اضافه کردن درآمد دستمزد در قراردادهای وی ، نزدیک به 20 میلیون دلار به جیب زد. در کلیولند کاوالیرز ، او حتی همبازی لیبرون جیمز بود. وست در تیم های نظیر بوستون سلتیکس، سیاتل سوپر سونیکس و دالاس ماوریکس نیز بازی کرد. در سال 2008 مشخص شد که او از بیماری دوقطبی رنج می برد. او در ادامه در لیگ چین و نیوزیلند نیز بازی کرد و در سال 2015 به دلیل مصدومیتی که داشت محبور به خداحافظی از بسکتبال شد.

از آن زمان به بعد افول او روز به روز مشهود تر شد تا جایی که سال 2016 با پای پیاده در خیابان دیده شد. بعداً در همان سال، عکسی نیز منتشر شد که به نظر می رسد وست بی خانمان است. پس از آن مدتی خبری از او نبود تا اینکه مشخص شد او بدون سرپناه و با لباس یک خدمه بیمارستان در گوشه ای بدون پوشاک و لباس مناسب زندگی می کند.

پخش جدیترین ویدئوها از او باعث شد تا بسکمک از بازیکنان لیگ NBA واکنش نشان دهند و آمادگی خودشان را برای کمک به او ابراز کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 33536

به "هم تیمی لبرون جیمز در NBA چطور بی خانمان شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم تیمی لبرون جیمز در NBA چطور بی خانمان شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید