همایش تاریخ و فرهنگ نمین برگزار می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین از برگزاری همایش تاریخ و فرهنگ نمین در این شهرستان به مناسبت بزرگداشت هفته استان اردبیل اطلاع داد.

همایش تاریخ و فرهنگ نمین برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، منوچهر نورزاده مسئول نمایندگی میراث فرهنگی نمین امروز دوشنبه 1 مرداد 97 با اعلام این خبر توضیح داد: این رویداد عصر امروز اول مردادماه در دانشکده فناوری های نوین و با هدف معرفی تاریخ و پیشینه فرهنگی و گردشگری شهرستان نمین برگزار می گردد.

او با اذعان به اینکه برنامه های متنوعی در شهرستان به مناسبت هفته گرامیداشت استان اردبیل پیش بینی شده است، ادامه داد: موزه صارم السلطنه شهرستان نمین از دوم مرداد ماه به مدت یک هفته میزبان نمایشگاه اسناد و نسخ خطی و قدیمی شهرستان خواهد بود.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین به معرفی مرکز نمین شناسی اشاره و تاکید نمود: بعد از معرفی این مرکز واقع در موزه شهرستان، اسناد خطی در این مرکز نگه داری می گردد.

نورزاده ادامه داد: همچنین تور نمین گردی جهت بازدید گردشگران از آثار شاخص شهرستان با سرویس رایگان در مقابل نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان و میادین اصلی شهر پیش بینی شده است.

او تاکید نمود: علاقه مندان برای استفاده از این تور می توانند با شماره 04532327132 تماس حاصل نمایند.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین ابراز امیدواری کرد با برنامه های تدارک دیده شده بخشی از ظرفیت های شهرستان معرفی گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15478

به "همایش تاریخ و فرهنگ نمین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش تاریخ و فرهنگ نمین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید