هفته چهارم لیگ برتر ، تعویض طلایی کالدرون پاییزِ سرخپوشان را بهار کرد

به گزارش مهسان بلاگ، دربی پایتخت با فزونی یک بر صفر پرسپولیس به خاتمه رسید تا شاگردان کالدرون به رده دوم جدول صعود نمایند و استقلال در رده بحث برانگیز پانزدهم جای بگیرد.

هفته چهارم لیگ برتر ، تعویض طلایی کالدرون پاییزِ سرخپوشان را بهار کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در دربی موقعیت های بهتری نسبت به پرسپولیس داشت و یک پنالتی را هم از دست داد تا سرخ ها از تنها موقعیت در چارچوب خود به لطف گل به خودی حسین حسینی پیروز بازی بزرگ نیم فصل اول لیگ برتر شوند.

پرسپولیس به دلیل دفاع پرتعداد استقلالی ها نتوانست موقعیت های خوبی روی دروازه آبی ها ایجاد کند اما یک تعویض مهم از کالدرون نتیجه بازی را عوض کرد. مهدی عبدی در دقیقه 80 به جای امیری وارد زمین شد و نفوذ او در زمان غافلگیری خط دفاع استقلال با شوت یک همراه شد تا پس از برخورد به تیر دروازه و حسیتی تبدیل به تنها گل بازی گردد.

در دقیقه 89 هم علی کریمی پس از دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا بدترین روز هافبک استقلال پس از از دست دادن پنالتی رقم بخورد. در لحظات پایانی هم بازیکنان دو تیم باهم درگیری فیزیکی شدیدی داشتند که ختم به خیر شد.

پرسپولیس با این برد بزرگ و ارزشمند مانند شهرخودرو 9 امتیازی و به دلیل تفاضل کمتر در صندلی دوم قرار بگیرد. استقلال هم پس از 4 بازی و بدون برد با 2 امتیاز در رده بحث برانگیزه پانزدهم ایستاد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 18024

به "هفته چهارم لیگ برتر ، تعویض طلایی کالدرون پاییزِ سرخپوشان را بهار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته چهارم لیگ برتر ، تعویض طلایی کالدرون پاییزِ سرخپوشان را بهار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید