نوشاد عالمیان دچار بیش تمرینی شده است، افت او طبیعی است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا (10 تا 21 شهریورماه - قطر) در حالی شامگاه چهارشنبه به انتها رسید که نوشاد عالمیان در انتها دور نهایی این رقابت ها پیروز شد وارد ترکیب گردد.

نوشاد عالمیان دچار بیش تمرینی شده است، افت او طبیعی است

این بازیکن چپ دست از دور نخست مسابقات انتخابی تیم ملی حضور داشت اما بعد از انصراف از حضور در یک دور (دور دوم) و ناکامی در دو دور مسابقات پیروز شد از آخرین شانس خود استفاده کند تا در کنار امیرحسین هدایی، امین احمدیان، افشین نوروزی و برادرش نیما عالمیان (انتصابی) در ترکیب تیم اعزامی به قطر قرار بگیرد.

این در حالی است که نوشاد عالمیان که نفر نخست ایران در رنکینگ جهانی است و تجربه دو دوره حضور در المپیک را هم دارد شانس اول مسابقات انتخابی برای ورود دوباره به ترکیب تیم ملی بود اما در نهایت او با پشت سرگذاشتن حواشی بسیار و عملکرد دور از انتظار پیروز به انجام این مهم شد.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز می گوید شرایط فعلی نوشاد عالمیان به خاطر تمرینات و مسابقات فشرده او طی هفته ها و ماه های گذشته بود که منجر به بروز نشانه های بیش تمرینی در او شده و کاملا هم طبیعی است.

وی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: نوشاد در فصل گذشته مسابقات باشگاهی همزمان در دو لیگ ایران و فرانسه بازی می کرد. وقتی ملاقاتهای فشرده اش در لیگ فرانسه به انتها رسید، به ایران بازگشت و بلافاصله درگیر ملاقاتهایش در لیگ داخلی شد و نقش زیادی در قهرمانی تیمش ایفا کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ادامه داد: پیش از این هم نوشاد عالمیان در قطر برگزارکننده چند ملاقات سنگین و سخت در قالب مسابقات گزینشی المپیک بود. در واقع این بازیکن طی هفته ها و ماه های اخیر به خاطر رویدادهای باشگاهی و ملی از نظر جسمانی و روحی به شدت تحت فشار بود. خیلی از مسائل و حواشی که نوشاد اسیر آنها شد نتیجه همین شرایط خاص بود.

لطف الله نسبی با بیان اینکه نشانه های بیش تمرینی در نوشاد عالمیان دیده می شود، گفت: چنین بازیکنی عصبی و تحریک پذیر می شود و به نوعی حالت دل زدگی در تمرین و مسابقه پیدا می نماید چراکه یک بازه زمانی طولانی را درگیر همین موارد (تمرین و مسابقه) بوده است. همه این موارد روی عملکرد نوشاد تاثیر گذاشته بود.

وی با تاکید بر اینکه شخصا انتظار داشته است نوشاد عالمیان در همان دور نخست رقابت های انتخابی وارد ترکیب تیم ملی شود، توضیح داد: البته این را بگویم با توجه به شرایط و وضعیتی که نوشاد عالمیان اخیرا داشت افت عملکردش طبیعی است اما به هر حال همواره انتظارات از این بازیکن بالاست. این مسائل هم از اعتبار و توانایی هایش کم نمی نماید. نوشاد کماکان برترین بازیکن تنیس روی میز کشور است و قطعا در رویدادهای آینده به اوج خود بازمی شود. این بازیکن به کمی زمان احتیاج دارد تا آمادگی خود به خصوص به لحاظ روحی را بازیابد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بعلاوه در خصوص ترکیب منتخب برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ترکیب تیم ملی بعد از تقریبا دو سال تغییر کرد و فکر می کنم ایده آل ترین ترکیب ممکن هم برای حضور در این رقابت ها شکل گرفت. امیرحسین هدایی و امین احمدیان بازیکنان جوان و مستعدی و آینده دار هستند. نوشاد و نیما عالمیان و افشین نوروزی هم از تجربه بالایی برخوردارند. ترکیب این بازیکنان می تواند در قطر برترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 89751

به "نوشاد عالمیان دچار بیش تمرینی شده است، افت او طبیعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوشاد عالمیان دچار بیش تمرینی شده است، افت او طبیعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید