موسوی: پامپئو در حد هیچ وزیر خارجه ای در دنیا نیست و جایگاهی ندارد

به گزارش مهسان بلاگ، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات ضدایرانی وزیر امور خارجه آمریکا تاکید نمود که وی تفکرات جهنمی خود را به میدان دیپلماسی منتقل نموده و در حد و اندازه هیچ وزیر خارجه ای در دنیا نبوده و جایگاهی در این حوزه ندارد.

موسوی: پامپئو در حد هیچ وزیر خارجه ای در دنیا نیست و جایگاهی ندارد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تازه ترین اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا گفت: پامپئو که از ریاست یک سازمان جهنمی، فریبکار، برانداز و شکنجه گر به وزارت خارجه آمریکا آمده و تفکرات جهنمی خود را به میدان دیپلماسی به عنوان یک حوزه متمدنانه منتقل نموده است در حد و اندازه هیچ وزیر خارجه ای در دنیا نبوده و جایگاهی در این حوزه ندارد.

موسوی اضافه نمود: وزرای امور خارجه معمولا منادی صلح، آشتی، گفت وگو و احترام هستند درحالی که آقای پامپئو بلندگوی قلدری، فریبکاری، تحقیر و توهین با زبان خشم، پرخاشگری، جهل و افراط است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکومیت سخنان پامپئو یادآوری کرد آنها با این روش ها راه به جایی نخواهند برد چونانکه تا به امروز نیز جز یک دیپلماسی و سیاست خارجی ناکارآمد، متوهم، مشوّش، ایستا و زورگو تصویر دیگری را به مردم و نخبگان آمریکا و دنیا ارزانی نداشته اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30468

به "موسوی: پامپئو در حد هیچ وزیر خارجه ای در دنیا نیست و جایگاهی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: پامپئو در حد هیچ وزیر خارجه ای در دنیا نیست و جایگاهی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید