معرفی بازی The Last Campfire؛ داستان بازگشت به خانه

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، موجود آبی رنگ و بامزه ای در حال بازگشت به خانه است اما ناگهان با دیدن یک پروانه به دنبال آن راه می افتد و وقتی به خود می آید که از خانه دور شده و نمی داند کجاست. تمام داستان بازی The Last Campfire را می توانیم در همین چند جمله خلاصه کنیم و این توانایی عجیب Hello Games است که چنین ایده ساده ای را به یک شاهکار تبدیل می نماید.

معرفی بازی The Last Campfire؛ داستان بازگشت به خانه

شما نقش همین موجود را دارید که Ember نام دارد و از ابتدای بازی سردرگم و تنها است. امبر می خواهد به خانه اش برگردد اما هرچقدر در جریان بازی جلوتر می رود، سوالاتش بیشتر می شوند چون نمی داند کجاست و به کجا باید برود. در تمام این مدت، امبر احساس می نماید کسی در حال تماشای اوست که البته اشتباه هم نمی نماید کسی واقعا او را دنبال می نماید.

وقتی در ابتدای بازی از خواب بیدار می شوید اولین Campfire را پیدا می کنید که یک روح مهربان در آن زندگی می نماید. او برایتان شرح می دهد که پادشاه جنگل راهتان را سد نموده و برای گذشتن از او باید اول به موجوداتی به اسم Forlon یاری کنید تا راهشان را پیدا نمایند و به خانه برگردند. Forlonها در حقیقت امبرهایی هستند که گم شده اند، موجوداتی تنها و ترسیده که بقیه آن ها را رها نموده اند تا در مکانی بین مکان ها بمیرند. شما تنها امبری هستید که می توانید نجاتشان بدهید چون بقیه به آن ها اهمیت نمی دهند.

در مدت بازی باید آن ها را به کار بگیرید تا چیزهایی را برایتان جابجا نمایند، پازل ها را حل نمایند و راه را باز نمایند. کنترلشان هم بسیار ساده است یا از کنترلر بازی بهره ببرید یا نقطه ای که مقصدتان است را لمس کنید تا همه به همان جا بروند.

اگر از حل کردن پازل ها لذت می برید، The Last Campfire می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد حتی گاهی جایزه حل کردن پازل هم یک پازل دیگر است! برای حل کردن برخی از پازل ها هم مجبورید چندبار در راستا بازی به عقب برگردید که باعث می گردد بخش هایی از گیم پلی تکرار گردد، خبر خوب این است که تعداد این نوع پازل ها انگشت شمار است.

یکی دیگر از بخش های خوب گیم پلی گشت و گذار در اطراف است چون کاراکترهای فراوانی در این دنیای فانتزی وجود دارند که باید با آن ها دیدار کنید. در هر منطقه گیاهان و جانوران جالبی پیدا می کنید که هر کدام سرشار از رمز و راز هستند.گاهی پا به مناطقی می گذارید که تاریک و شوم هستن و گاهی به جاهایی می روید که پرنور و زیبا هستند.

در طی بازی صدای راوی همراه شما است و برایتان شرح می دهد چه اتفاقی در حال رخ دادن است، باید چه کار کنید و چطور داستان را جلو ببرید. وقتی صدای راوی با موزیک ملایم متن ترکیب می گردد جذابیت بازی را دو چندان می نماید. به طور کلی بازی The last Campfire با داشتن یک خط داستانی جذاب و طراحی گرافیکی زیبا تجربه لذت بخشی است که نباید از دستش بدهید. نسخه اندروید بازی هنوز برای سیستم عامل اندروید عرضه نشده اما با توجه به استقبال گسترده بازیکنان از نسخه iOS انتظار می رود به زودی شاهد حضور این بازی در موبایل های اندرویدی هم باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 66407

به "معرفی بازی The Last Campfire؛ داستان بازگشت به خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بازی The Last Campfire؛ داستان بازگشت به خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید