معترضان، مشمول یارانه کرونا می شوند؟

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، برخی از متقاضیانی که مدعی هستند شرایط دریافت یارانه کرونا را دارند می گویند که این کمک بلاعوض برایشان واریز نشده است.

معترضان، مشمول یارانه کرونا می شوند؟

این افراد به دنبال ثبت اعتراض و درخواست بررسی مجدد خود هستند اما سخنگوی حمایت معیشتی کرونا گفت که امکان ثبت اعتراض وجود ندارد و از آنجایی که بودجه این حمایت معیشتی از سوی سازمان برنامه وبودجه معین می شود امکان اضافه شدن افراد جدیدی به لیست واریزی های ماه های آینده وجود ندارد.

حسین میرزایی در این خصوص به خبرنگاران گفت: ما حدود 40 میلیون نفر را به عنوان واجدین شرایط یارانه کرونا شناسایی کردیم اما دولت مصوب کرد که این یارانه به 34 میلیون نفر پرداخت شود، اما در حال پیگیری هستیم که بودجه بیشتری تعلق بگیرد.

به گفته او تا زمانی که سازمان برنامه وبودجه، منابع جدیدی برای اضافه شدن گروه هایی که معترض یارانه کرونا هستند اعلام نکند هیچ کس به لیست یارانه بگیران معیشتی اضافه نمی شود.

حدود 25 میلیون نفر یارانه حمایت معیشتی 100 هزار تومانی و سه میلیون و 11 هزار و 76 خانوار تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد (هشت میلیون و 900 هزار و 731 نفر) یارانه حمایت معیشتی 120 هزار تومانی را دریافت کرده اند.

یارا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 72739

به "معترضان، مشمول یارانه کرونا می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معترضان، مشمول یارانه کرونا می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید