مسابقه آشتی کنان شبکه یزد کلید خورد

به گزارش مهسان بلاگ، عاون سیمای صدا و سیمای مرکز یزد گفت: مراسم قرعه کشی مسابقه تلویزیونی کوچه های آشتی کنان در صدا و سیمای مرکز یزد برگزار گردید.

مسابقه آشتی کنان شبکه یزد کلید خورد

رضا زارع معاون سیمای صدا و سیمای مرکز یزد در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: مراسم قرعه کشی مسابقه تلویزیونی کوچه های آشتی کنان با حضور رستگاری فرماندار یزد، سفید رئیس شورای اسلامی یزد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیما و جمعی از معاونین و مدیران صدا و سیمای مرکز یزد، زارع زاده معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی- اجتماعی - ورزشی شهرداری یزد و دکتر کریم نژاد رئیس داشکده هنر و معماری دنشگاه آزاد اسلامی یزد انجام شد.

او اضافه نمود: از 68 خانواده ثبت نام کننده دراین مسابقه تعداد 18 خانواده انتخاب و 5 خانواده جهت رزرو انتخاب شدند که در 9 گروه دو به دو با هم به رقابت می پردازند.

زارع ادامه داد: این مسابقه از تاریخ 8 اسفند 98 آغاز به فراوری شده و در تاریخ 2 فروردین 1399 مصادف با مبعث حضرت رسول (ص) از شبکه یزد پخش می گردد.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز یزدگفت: عبدالنبی تحویل داران تهیه کنندگی و ابوالقاسم ابوترابی، مهدی کارگر شورکی و سعید شهریار گروه کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده دارند همچنین علی دهقانپور و حمید استبرقی مجریان این برنامه هستند.

ی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 35068

به "مسابقه آشتی کنان شبکه یزد کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه آشتی کنان شبکه یزد کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید