محل برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز تغییر کرد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بعد از تصویب میزبانی قزوین برای مسابقات تنیس روی میز دسته برتر، قرار بر این شد تا رقابت میان هشت بازیکن برتر راه یافته به مسابقات انتخابی تیم ملی نیز در همین استان برگزار گردد اما پس از اتمام رقابت های دو روزه دسته برتر، صحبت هایی مبنی بر تغییر میزبان انتخابی تیم ملی مطرح شد.

محل برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز تغییر کرد

در این میان از تهران به عنوان گزینه اول میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی نام برده شد و در نهایت هم این موضوع به تصویب نهایی رسید. بر این اساس پیکارهای انتخابی تیم ملی تنیس روی میز 26 خردادماه در آموزشگاه بین المللی تنیس روی میز تهران برگزار می گردد.

داریوش ضرغام پور، رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز ضمن تایید این خبر به خبرنگاران گفت: تغییر میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی به دلیل اهمیت بالای این رقابت ها و لزوم نظارت دقیق تر بر روی دیدارها به خاطر حساسیت نتایج آنها انجام شد.

وی در پاسخ به این پرسش که واقعا حساسیت مسابقات منجر به تغییر محل برگزاری دیدارها شد یا بعضی مسائل ایجاد شده در جریان مسابقات دسته برتر؟، اظهارداشت: فقط به خاطر حساسیت رقابت ها تصمیم به تغییر میزبان گرفتیم و گرنه استان قزوین و هیات تنیس روی میز این استان میزبانی خیلی خوبی در دسته برتر داشتند.

به گزارش خبرنگاران، نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، پوریا عمرانی، عارف احمدی فر، حمید رضا طاهر خانی، افشین نوروزی، میعاد لطفی و محمدرضا اخلاق پسند هشت بازیکن برتر مسابقات دسته برتر هستند که در قالب مسابقات انتخابی طی یک دور با هم به رقابت می پردازند. در سرانجام رقابت یک روزه میان این بازیکنان سه بازیکن برتر راهی تیم ملی می شوند. دیگر ملی پوش تنیس روی میز هم به صورت انتصابی یعنی بنا به پیشنهاد سرمربی تیم ملی و تصویب در نشست روز چهارشنبه کمیته فنی معرفی خواهد شد.

برای معین رده بندی نهایی بازیکنان در مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز، امتیاز دسته رجحان آنها نیز لحاظ می گردد. بر این اساس امتیاز مسابقات دسته برتر با ضریب نیم و امتیاز مسابقات انتخابی تیم ملی با ضریب یک محسابه خواهد شد.

این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز به منظور معرفی ملی پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می گردد. این رقابت ها مهرماه در تایلند برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28640

به "محل برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محل برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید