ماده مربوط به تقسیم مدارس به دولتی و غیردولتی به کمیسیون برنامه ارجاع شد

به گزارش مهسان بلاگ، نمایندگان مجلس در جریان آنالیز ایرادات شورای نگهبان در طرح تنظیم بعضی مقررات اقتصادی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ماده مربوط به تقسیم مدارس به دو دسته دولتی و غیردولتی را برای آنالیز بیشتر به کمیسیون برنامه ارجاع دادند.

ماده مربوط به تقسیم مدارس به دولتی و غیردولتی به کمیسیون برنامه ارجاع شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) ایرادات شورای نگهبان در طرح تنظیم بعضی مقررات اقتصادی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش را تصویب کردند که این ایرادات عمدتا شکلی بود. یکی از مصوبات مجلس شورای اسلامی در جهت تامین نظر شورای نگهبان این است که بار اقتصادی تبصره ای که در آن وزارت آموزش و پرورش مکلف شد نسبت به اعمال مدرک تحصیلی مرتبط بالاتر افرادی که فعالیت آموزشی در مدارس دارند بدون رعایت سقف اقدام کند، از محل اعتبار رتبه بندی معلمان تامین گردد.

همچنین نمایندگان ماده 6 این طرح را آنالیز کردند که در آن وزارت آموزش و پرورش مکلف شد که کلیه واحد های آموزشی تحت مدیریت خود را منحصرا به دو صورت دولتی و غیردولتی اداره نمایند.

اصلاحات کمیسیون برنامه برای تامین نظر شورای نگهبان در این ماده از مجلس شورای اسلامی رای نیاورد بعد از آن پیشنهاد حذف این ماده داده شد که مجددا نمایندگان به آن رای ندادند در نهایت مقرر شد این ماده برای آنالیز بیشتر به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30701

به "ماده مربوط به تقسیم مدارس به دولتی و غیردولتی به کمیسیون برنامه ارجاع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماده مربوط به تقسیم مدارس به دولتی و غیردولتی به کمیسیون برنامه ارجاع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید