لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، اباذری با برتری در جدال تمام ایرانی به مدال برنز رسید

به گزارش مهسان بلاگ، در روز پایانی رقابت های لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، صالح اباذری با برتری در دیدار رده بندی تمام ایرانی وزن 84+ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، اباذری با برتری در جدال تمام ایرانی به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگاران، روز پایانی از هفتمین و آخرین مرحله رقابت های لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 امروز (یکشنبه) در مادرید اسپانیا آغاز شد و در دیدار رده بندی تمام ایرانی وزن 84+ کیلوگرم صالح اباذری با رجحان 2 بر صفر مقابل مهدی عاشوری به مدال برنز رسید.

صالح اباذری روز گذشته ابتدا با نتیجه 3 بر صفر مقابل آندرس اوزس از لتونی پیروز شد و در ادامه با نتیجه 5 بر صفر از سد برایان ایرر از آمریکا گذشت.

کاراته کا وزن 84+ کیلوگرم کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی نیز مقابل گوگیتا آرکانا، دارنده یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز لیگ های جهانی در سال 2019 با نتیجه قاطعانه 3 بر صفر به رجحان رسید تا به دیدار نیمه نهایی صعود کند. او در این مرحله با نتیجه 3 بر 2 مغلوب دنیسلون جاکوت از فرانسه شد و به دیدار رده بندی رسید.

عاشوری نیز ابتدا با نتیجه 8 بر صفر مقابل ایوان کوویچ از بوسنی و هرزگوین پیروز شد، اما در دیدار دوم خود با نتیجه 6 بر 4 مغلوب دنیلسون جاکوت از فرانسه شد. با صعود کاراته کای فرانسوی به دیدار پایانی، عاشوری در جدول شانس مجدد ابتدا با نتیجه 3 بر یک آندو داکی از ژاپن را شکست داد و در ادامه با نتیجه 3 بر صفر از سد سیمونه مارینو از ایتالیا گذشت و به دیدار رده بندی رسید.

پیش از این حمیده عباسعلی با رجحان در دیدار رده بندی وزن 68+ کیلوگرم نخستین مدال برنز کاراته ایران را در لیگ جهانی اسپانیا کسب کرده بود.

در ادامه مسابقات و تا ساعاتی دیگر امیر مهدی زاده و سجاد گنج زاده برای کسب نشان طلا به روی تاتامی خواهند رفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28001

به "لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، اباذری با برتری در جدال تمام ایرانی به مدال برنز رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، اباذری با برتری در جدال تمام ایرانی به مدال برنز رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید