لیکنز: ریسک بازی دادن ملی پوشان را پذیرفتم، استوکس ماشین گلزنی است

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تراکتورسازی می گوید تیمش در هفته های گذشته تمرینات پرفشاری را انجام داده و این باعث شد تا شاگردانش در مقابل نفت مسجد سلیمان کمی کند باشند.

لیکنز: ریسک بازی دادن ملی پوشان را پذیرفتم، استوکس ماشین گلزنی است

به گزارش خبرنگاران، جرج لیکنز سرمربی تراکتورسازی پس از پیروزی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار کرد: امروز پیروزی خوبی کسب کردیم. بازیکنان ملی پوش تازه به ما ملحق شدند و برخی ها اعتقاد داشتند که بازی دادن به آن ها می توانند ریسک باشد اما من این ریسک را قبول کردم . ما در هفته های گذشته تمرینات پرفشاری را انجام دادیم و این باعث شد تا در آغاز مسابقات کمی کند باشیم. اما رفته رفته ریتم بازی را در اختیار گرفتیم.

او ادامه داد: خیلی مهم بود که بازیکنان تمرکز خود را حفظ نمایند و احساسی بازی ننمایند. چیزی که مهم بود این بود که گل نخوردیم و زدن سه گل برای ما بسیار با ارزش بود. صحبت های بین دو نیمه، باعث شد تا بازیکنان بازی هجومی به نمایش بگذارند و این موضوع باعث شد سه گل به ثمر برسانیم.

او درپاسخ به سوالی درباره وضعیت اکبر ایمانی گفت: اکبر ایمانی احتیاج به زمان داشت تا در نیمه اول به شرایط خوبی برسد و هماطور که دیدید، در نیمه دوم توانست عملکرد خوبی در نیمه دوم به نمایش بگذارد. ما از امروز آماده بازی با نساجی می شویم و شنبه راهی قائمشهر خواهیم شد.

سرمربی تراکتورسازی افزود: بازیکنان ما توانستند امروز بازی را کنترل کند و کار اضافی انجام ندهند. عملکرد داوری خیلی خوب بود. یک شنبه بازی سختی برابر نساجی داریم و بازی کردن در چمن مصنوعی این شهر می تواند بسیار سخت باشد. این تیم در نیم فصل تغییرات زیادی داشت.

او درباره هوادارن تبریزی حاضر در استادیوم اعلام نمود: حمایت طرفداران در بازی امروز فوق العاده بود و از آن ها تشکر می کنم.

او ادامه داد: ما تمرینات سخت و پرفشاری را انجام داده بودیم و باید این تمرینات سخت را بتوانیم ادامه دهیم. سه امتیاز بازی امروز را به طرفداران تقدیم می کنم و در وهله دوم به مالک باشگاه تقدیم می کنم.

لیکنز اضافه نمود: من هم از تیم های ملی شناخت دارم و هم از تیم های باشگاهی و می دانستم ملی پوشان تیم ما با چه شرایطی به تیم برمی گردند و تجربه سه ملی پوش ما باعث شد تا این ریسک را بپذیریم و آن ها را در زمین بگذاریم. هر سه بازیکن از تجربه لازمی برخوردارند و می توانند جریان بازی را تغییر دهند.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه بار دیگر درباره بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان صحبت کرد و گفت: اینکه یک توپ به سمت دروازه ما آمد، نشان دهنده عملکرد خوب تک تک بازیکنان است. خوشحالم که دو دروازه بان خوب در تیمم دارم. ما قطعا دوست داریم در هر بازی گل نخوریم و باید سعی کنیم دروازه ما در بازی ها بسته بماند.

او درباره استوکس مهاجم تمیش گفت: استوکس برای من مثل ماشین گلزنی می ماند و من از این بازیکن نمی خواهم دفاع کند یا بازی سازی انجام دهد. من از او فقط می خواهم گلزنی کند. اگر استوکس می توانست همه موقعیت هایی که امروز داشت را گل می کرد، باید او را به تیم بارسلونا ترانسفر می کردیم. اما او فعلا در کنار ماست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5267

به "لیکنز: ریسک بازی دادن ملی پوشان را پذیرفتم، استوکس ماشین گلزنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیکنز: ریسک بازی دادن ملی پوشان را پذیرفتم، استوکس ماشین گلزنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید