لحظات دلهره آور برای فوتبالیست محبوب، دست ها به آسمان دراز شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی انصاریان که از روز دوم بهمن به علت ابتلاء به کرونا در بیمارستان بستری شده است و طی روزهای گذشته شرایط امیدوارکننده ای داشت، از شامگاه دوشنبه شرایط جسمانی اش وخیم شد و در موقعیت بحرانی نهاده شد.

لحظات دلهره آور برای فوتبالیست محبوب، دست ها به آسمان دراز شد

از بامداد امروز تا به امروز خبرهای ضد و نقیضی در خصوص شرایط انصاریان منتشر شده و حتی بعضی چهره ها خبر از درگذشت وی دادند که توسط تیم پزشکی تکذیب شد.

پیگیری های خبرنگاران در ساعات ابتدایی شامگاه سه شنبه و تبادل نظر با دوستان و نزدیکان علی انصاریان در بیمارستان نشان می دهد شرایط جسمانی این فوتبالیست محبوب همچنان در شرایط بحرانی واقع شده است و میزان اکسیژن خون او نوسان دارد.

با این حال تیم پزشکی در کنار انصاریان حضور دارند و در حال کوشش برای پایدار کردن شرایط ضربان قلب و اکسیژن این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران هستند.

انصاریان از صبح امروز با دستگاه تنفس می نماید و کوشش ها برای بهتر شدن شرایط وی هنوز به نتیجه امیدوارنماینده ای نرسیده است. با این حال تیم پزشکی از مردم خواست برای این بازیکن که به جرگه هرمندان پیوسته است دعا نمایند.

امروز بسیاری از چهره های ورزش و هنر با حضور در بیمارستان جویای احوال انصاریان شدند و بعضی علاقمندان و طرفداران او هم با حضور مقابل بیمارستان برایش دعا کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 77700

به "لحظات دلهره آور برای فوتبالیست محبوب، دست ها به آسمان دراز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظات دلهره آور برای فوتبالیست محبوب، دست ها به آسمان دراز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید