قیمت میوه و تره بار در همدان سر به فلک زد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/همدان در پی شیوع کروناویروس قیمت میوه و تره بار در همدان بر قطاری با شیب تند به سمت بالا سوار شده و در این روزها قیمت ها سر به فلک زده است.

قیمت میوه و تره بار در همدان سر به فلک زد

طبق بررسی های اجرا شده در بازار میوه و تره بار همدان، قیمت ها به گونه ای رشد داشته که سبد ویتامین مردم خالی شده و در حال حاضر عدم توانایی بسیاری از افراد در خرید میوه و سبزیجات، زمینه خرید در بازار را برای قشر خاصی هموار کرده است.

براساس گزارش های میدانی برخی میوه ها که چندی پیش عرضه آنها در بازار به مقدار زیاد و با قیمت مناسب انجام می شد، امروز در بازار به صورت نایاب و با قیمت های بسیار بالا مشاهده می شد به گونه ای که هر کیلو لیموشیرین درجه 1 به قیمت 14 هزار تومان و لیموشیرین درجه 2 به قیمت 9 هزار تومان فروخته می شد.

در میان سایر اقلام میوه نیز هر کیلو سیب به قیمت 6000 تومان و پرتقال به قیمت هر کیلو 5000 تومان در بازار عرضه می شود. همچنین هر کیلو پیاز از 8000 تا 10 هزار تومان و سیب زمینی به قیمت 5000 تومان در بازار فروخته می شود.

قیمت عجیب لیمو ترش نیز قابل تأمل بوده و هر کیلو به مبلغ 30 هزار تومان آن هم به صورت محدود توزیع شده و قیمت خیار و گوجه فرنگی به قیمت هر کیلو بین 3000 تا 5000 تومان فروخته می شود.

بازار محصولاتی مانند سیر و زنجبیل نیز به علت تقاضای بالای مردم بسیار داغ بوده و قیمت هر کیلو زنجبیل به مبلغ 150 هزار تومان داغ خرید این محصول را بر دل مردم گذاشته است ضمن اینکه هر کیلو سیر تر 40 هزار تومان و سیر خشک 30 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

sahandblog.ir: سهندبلاگ: سیستم مدیریت محتوای سهند

salmandiar.ir: دیار سلمان | مجله گردشگری و مسافرتی دیار سلمان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 37341

به "قیمت میوه و تره بار در همدان سر به فلک زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت میوه و تره بار در همدان سر به فلک زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید