قدردانی رئیس جمهوری از کوشش های کمیته امداد درحوزه اشتغال زایی

به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - رئیس جمهوری، از کوشش های و خدمات رئیس و تمامی کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) برای ایجاد اشتغال برای مددجویان، تقدیر و تشکر کرد.

قدردانی رئیس جمهوری از کوشش های کمیته امداد درحوزه اشتغال زایی

رئیس جمهوری در پی نوشت گزارش رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از عملکرد اشتغال این کمیته در سال 98 و 10 ماهه سال 99 نوشت: از کوشش ها و خدمات جناب عالی و همه همکارانتان در سراسر کشور تقدیر می گردد.

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گزارشی به رئیس جمهوری از عملکرد این کمیته در زمینه اشتغال مددجویان، اجرای دو کلان پروژه راهنمایی شغلی با موضوع ارتقای توانمندی های شغلی مددجویان به وسیله توسعه مشاوره شغلی، آموزش های کسب و کار، فعالیت های کاریابی و ایجاد کسب و کارهای خرد سراسری و راهبری شغلی با موضوع کارآفرینان حرفه ای و فعالان کسب و کار با تاکید بر توسعه زنجیره های تولیدی و مشاغل دانش بینان را به عنوان اقدامات مهم اجرایی این نهاد با نگاهی تحولی عنوان نموده است.

ایجاد 175 هزار و 900 فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر 47 هزار میلیارد ریال در سال 98 و هدفگذاری اجرای 200 هزار فرصت شغلی در سال 99 با اختصاص مبلغ 61 هزار میلیارد ریال که تا این تاریخ 85 درصد آن محقق شده، از جمله نتایج اجرای دو کلان پروژه کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه اشغال مددجویان است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 78361

به "قدردانی رئیس جمهوری از کوشش های کمیته امداد درحوزه اشتغال زایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی رئیس جمهوری از کوشش های کمیته امداد درحوزه اشتغال زایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید