فوتبال دنیا ، امضای تفاهمنامه همکاری بین فیفا و شورای اروپا

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبالر دنیا - فدراسیون دنیای فوتبال (فیفا) و شورای اروپا تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

فوتبال دنیا ، امضای تفاهمنامه همکاری بین فیفا و شورای اروپا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سرویس رسانه ای فیفا، این یادداشت همکاری در شهر استراسبورگ فرانسه به امضای جانی اینفانتینو، رئیس سوئیسی فیفا و توربیان یاگلان، دبیر نروژی شورای اروپا رسیده است. حقوق بشر، اداره عادلانه ورزش و امنیت دیدارهای فوتبال از جمله موارد مهم در یادداشت همکاری فیفا و شورای اروپا هستند.

توربیان یاگلان، دبیر شورای اروپا پس از امضای یادداشت همکاری با فیفا گفت: ورزش نقش مهمی در نزدیکی مردم دنیا به یکدیگر دارد و این یکی از ارزش های اصلی شورای اروپا جهت تقویت روابط ملت ها است. ما بر صداقت در ورزش جهت امنیت و دسترسی همگان تحت سلطه آزادی و حاکمیت قانون تاکید داریم.

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا نیز گفت: فیفا و شورای اروپا ایده های مشابهی دارند. امضای این یادداشت باعث معین شدن همکاری های طرفین می گردد. فیفا و شورای اروپا آرمان های مشترکی دارند که شامل صداقت، یکپارچگی، امنیت ورزش و احترام به حقوق بشر هستند. همکاری ما با یکدیگر برای زیباتر شدن فوتبال باعث تغییر زندگی مردم می گردد.

فیفا و شورای اروپا پس از امضای این یادداشت بر ادامه همکاری های طرفین در سال 2019 میلادی نیز تاکید کردند. فوتبال دنیا | جانی اینفانتینو: پلاتینی از نامزدی ام برای ریاست فیفا حمایت کرد

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2011

به "فوتبال دنیا ، امضای تفاهمنامه همکاری بین فیفا و شورای اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا ، امضای تفاهمنامه همکاری بین فیفا و شورای اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید