فروش میلیاردی ورژن جدید مرد عنکبوتی

به گزارش مهسان بلاگ، فروش جهانی جدیدترین اثر از مجموعه فیلم های مرد عنکبوتی که با عنوان مرد عنکبوتی: دور از خانه چندی پیش اکران خود را شروع نموده بود، از مرز یک میلیارد دلار گذشت.

فروش میلیاردی ورژن جدید مرد عنکبوتی

به گزارش ، در مرد عنکبوتی: دور از خانه، پیتر پارکر با بازی تام هالند و دوستانش برای تعطیلات تابستانی به ایتالیا سفر می نمایند، اما این تعطیلات با مأموریتی که به او محول می شود کوتاه می شود و باید با یک شخصیت شرور به نام میستریو با بازی جک جیلنهال همکاری کند. مایکل کیتون و مریسا تومی دیگر بازیگر این فیلم ابرقهرمانی هستند.

مرد عنکبوتی: دور از خانه را می توان دنباله مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (2017) محسوب کرد. مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه در سال 2017 به فروش 344 میلیون دلاری در سینما های آمریکای شمالی و فروش جهانی 880 میلیون دلاری دست یافت.

عنوان پرفروش ترین اثری که پخش جهانی آن به عهده استودیو سونی است و فروش آن از مرز فروش یک میلیارد دلار گذشته باشد، به اسکای فال (2012) باز می شود که به فروش جهانی 1.11 میلیون دلاری دست یافت. مرد عنکبوتی: دور از خانه با سبقت از جومانجی: ورود به جنگل که در مجموع 963 میلیون دلار فروخت، به دومین اثر پرفروش سونی تبدیل شد.

مرد عنکبوتی: دور از خانه تاکنون به فروش 333 میلیون دلاری اکران در سینما های آمریکای شمالی و فروش بین المللی 672 میلیون دلاری دست یافته است. سینما های چین با فروش 204 میلیون دلار بیشترین سهم را در فروش بین المللی این اثر داشتند و به دنبال آن سینما های کره جنوبی با فروش 56 میلیون دلار، بریتانیا با فروش 36 میلیون دلار، مکزیک با فروش 30 میلیون دلار، ژاپن با فروش 26 میلیون دلار، برزیل با فروش 25 میلون دلار و استرالیا با فروش 24 میلیون دلار در رده های بعدی قرار می گیرند.

انتقام جویان: سرانجام بازی نیز هفته پیش با فروش 2.79 میلیارد دلاری رکورد آواتار را به عنوان پرفروش ترین فیلیم تاریخ سینما شکست. کاپیتان مارول نیز به لیست فیلم هایی با فروش یک میلیارد دلار اضافه شد و در حال حاضر فروش خود را به 1.13 میلیارد دلار رسانده است.

انتظار می رود علاء الدین، لایو اکشن جدید دیزنی هم به زودی از مرز فروش یک میلیارد دلار بگذرد. این اثر سینمایی که ویل اسمت در آن به ایفای نقش پرداخته است تاکنون 341 میلیون دلار در سینما های آمریکای شمالی و 648 میلیون دلار در گیشه های بین المللی به فروش رسانده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیغام

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13089

به "فروش میلیاردی ورژن جدید مرد عنکبوتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش میلیاردی ورژن جدید مرد عنکبوتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید