فتحی: بعضی از گوشه و کنار می خواهند استقلال را به حاشیه ببرند، استراماچونی یک بازیکن دیگر می خواهد

به گزارش مهسان بلاگ، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که بعضی ها از گوشه و کنار قصد دارند استقلال را به حاشیه ببرند.

فتحی: بعضی از گوشه و کنار می خواهند استقلال را به حاشیه ببرند، استراماچونی یک بازیکن دیگر می خواهد

به گزارش خبرنگاران، امیرحسین فتحی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم استقلال در خصوص جلسه اش با آندره آ استراماچونی گفت: طبق جلسات منظم تقریباً هفتگی که با استراماچونی داریم، مثل همواره امروز هم در فضایی گرم و صمیمی جلسه ای را برگزار کردیم و در خصوص نظرات دو طرف بحث و گفت وگو کردیم.

وی در واکنش به بعضی شنیده ها و شایعاتی که در رسانه های داخلی و خارجی مطرح شده است، گفت: خدا را شکر استقلال سال جاری تیمش را زود بسته و زود تمریناتش را شروع نموده و آماده شده است، اما متأسفانه گویا کسانی که موفقیت استقلال را دوست ندارند، می خواهند از گوشه و کنار تیم را به حاشیه ببرند. هیچ مسئله و مسئله ای در باشگاه نیست. نه اینکه مسئله ای نداشته باشیم، اما مسئله ای نیست که به استقلال بخواهد ضربه بزند. خدا را شکر تیم روز به روز نیز آماده تر می گردد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با افتتاح کمپ تمرینی تیم استقلال در مجموعه انقلاب هم اعلام کرد: این کمپ را سه چهار ماه است در اختیار داریم و امروز افتتاح می گردد. این کمپ هم محل تمرین تیم است و هم دفتر استراماچونی و دستیارانش.

فتحی در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه ای برای جذب هافبک یا بازیکنی در پست های دیگر دارند، گفت: قبلاً عرض کردم استراماچونی یک بازیکن را برای مهاجم دوم یا بازیساز مطرح نموده و با هم در حال رایزنی هستیم که بهترین گزینه را به تیم اضافه کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15008

به "فتحی: بعضی از گوشه و کنار می خواهند استقلال را به حاشیه ببرند، استراماچونی یک بازیکن دیگر می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: بعضی از گوشه و کنار می خواهند استقلال را به حاشیه ببرند، استراماچونی یک بازیکن دیگر می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید