علی سرابی بازیگر فیلم خشکسالی و دروغ شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی سرابی بازیگر تئاتر که پیش از این دو بار عنوان بهترین بازیگر مرد جشنواره تئاتر فجر و کانون ملی منتقدان تئاتر ایران را به دست آورده بود و چندین بار کاندیدای بهترین بازیگر مرد در جشنواره های داخلی و خارجی تئاتر نیز شده است یکی از نقش های اصلی فیلم خشکسالی و دروغ به کارگردانی پدرام علیزاده را ایفا خواهد کرد.

علی سرابی بازیگر فیلم خشکسالی و دروغ شد

او چندى قبل در فیلم دلم می خواد بهمن فرمان آرا بازى کرده بود. علیرضا شمس شریفی در مقام دستیار اول کارگردان و برنامه ریز با این پروژه همکاری می کند و طراحی چهره پردازی خشکسالی و دروغ نیز بر عهده ایمان امیدواری خواهد بود.

فیلم خشکسالی و دروغ از ابتدای هفته آینده و با سرانجام اجراها و بازگشت گروه تئاتر خشکسالی و دروغ از کشور کانادا مرحله اول فیلمبرداری خود را آغاز خواهد کرد و پس از آن و بعد از تعطیلات نوروز وارد مرحله دیگری از فیلمبرداری خود خواهد شد که در مرحله دوم بازیگران جدیدی نیز به جمع بازیگران این فیلم اضافه خواهند شد.

خشکسالی و دروغ با نگاهی به نمایشنامه خشکسالی و دروغ به قلم محمد یعقوبی و به کارگردانی پدرام علیزاده و تهیه کنندگی سید غلامرضا موسوی ساخته خواهد شد که پیش از این حضور محمدرضا گلزار، باران کوثری و آیدا کیخایی در این فیلم قطعی شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19032

به "علی سرابی بازیگر فیلم خشکسالی و دروغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی سرابی بازیگر فیلم خشکسالی و دروغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید