عدم تمدید قرارداد یا جریمه نقدی سنگین تاوان کتک زدن استراماچونی

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران : رسانه های ایتالیا از احتمال تمدید نشدن قرارداد مهاجم اینتر به خاطر درگیری فیزیکی با سرمربی تیم خبر دادند.

عدم تمدید قرارداد یا جریمه نقدی سنگین تاوان کتک زدن استراماچونی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، به دنبال درگیری فیزیکی آنتونیو کاسانو، مهاجم ایتالیایی اینتر با سرمربی تیم، آندره آ استراماچونی رسانه های ایتالیایی از احتمال خودداری نراتزوری از تمدید قرارداد کاسانو و یا در نظر گرفته شدن یک جریمه نقدی سنگین برای او خبر دادند.

استراماچونی روز گذشته شخصا کاسانو را با حذف نامش از فهرست بازیکنانی که اینتر را در سفر به خانه کاتانیا همراهی می نمایند، تنبیه کرد اما ظاهرا باشگاه برای وی جریمه سنگین تری در نظر گرفته است. در همین حال سرمربی اینتر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی منکر درگیری فیزیکی با بازیکن خود شده و گفت درگیری اش با کاسانو در حد یک مجادله لفظی بوده است. او همچنین تاکید نمود که ستاره سابق میلان برای بازی بعدی نراتزوری در لیگ اروپا برابر تاتنهام دوباره به تیم ملحق خواهد شد.

طبق آخرین گزارش ها از رسانه های ایتالیا، کاسانو شاید به خاطر رفتار غیرحرفه ای خود در رختکن اینتر مجبور به پرداخت جریمه نقدی سنگینی به باشگاه گردد. همچنین گفته شده که حتی امکان دارد اینتر از تمدید قرارداد مهاجم ملی پوش خود امتناع کند.

این نخستین باری نیست که کاسانو با مربیان خود درگیر می گردد. او در دوران حضورش در رئال مادرید با فابیو کاپلو، در رم با لوئیجی دل نری، در سمپدوریا با رئیس باشگاه ریکاردو گارونه و در میلان با نایب رئیس تیم، آدریانو گالیانی درگیر شده بود. شرارت های کاسانو در اردوی تیم ملی ایتالیا باعث کنار گذاشته شدن او از ترکیب آتزوری توسط سرمربی پیشین تیم مارچلو لیپی نیز شده بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16167

به "عدم تمدید قرارداد یا جریمه نقدی سنگین تاوان کتک زدن استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم تمدید قرارداد یا جریمه نقدی سنگین تاوان کتک زدن استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید