شجاعی: فرقی نمی کند بازی های ما زودتر باشد یا استقلال، همدلی می تواند پرسپولیس را به قهرمانی برساند

به گزارش مهسان بلاگ، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت که اتحاد تیمی سرخپوشان می تواند عاملی برای قهرمانی مجدد آنها در لیگ برتر باشد.

شجاعی: فرقی نمی کند بازی های ما زودتر باشد یا استقلال، همدلی می تواند پرسپولیس را به قهرمانی برساند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی شجاعی پس از فزونی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک گفت: خدا را شکر این سه امتیاز حیاتی را گرفتیم. بازی سختی بود و آلومینیوم تیمی باشخصیت است. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و نیاز داریم در هر دیدار به پیروزی برسیم.

وی در مورد اینکه دیدارهای استقلال زودتر از پرسپولیس برگزار می شود و فشاری که ممکن است روی سرخپوشان ایجاد شود، شرح داد: فقط به تیم خودمان و پیروزی در هر مسابقه فکر می کنیم تا در پایان فصل به قهرمانی برسیم. تمرکز ما روی بازی های خودمان است و نتایج سایر دیدارها را دنبال نمی کنیم. کاری به سایر تیم ها نداریم و بازیکنان ما فقط به این فکر می کردند که باید برای سه امتیاز بجنگند. مهم نیست بازی های کدام تیم زودتر یا دیرتر است.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه این تیم همچنان به تعقیب استقلال ادامه می دهد، گفت: فرایند بسیار خوبی داریم و امیدواریم ادامه داشته باشد. همین همدلی باعث می شود بتوانیم قهرمان شویم و این مهم را می توان با تلاش به دست آورد.

شجاعی درباره انتقاد رسول خطیبی از قضاوت پیام حیدری و امکانات ضعیف داوران گفت: داوری مسئله ای نداشت. شاید یکی دو صحنه حساس وجود داشت، اما داوران هم اذیت می شوند و باید به آنها حق داد. داوران با کمترین امکانات قضاوت می کنند و خیلی اذیت می شوند. کمک داور مسابقه حتی برای ارتباط با داور هم مشکل دارند و امیدوارم مسائل حل شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109102

به "شجاعی: فرقی نمی کند بازی های ما زودتر باشد یا استقلال، همدلی می تواند پرسپولیس را به قهرمانی برساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعی: فرقی نمی کند بازی های ما زودتر باشد یا استقلال، همدلی می تواند پرسپولیس را به قهرمانی برساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید