شجاعی: تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران برای راهیابی به المپیک شانس دارد

به گزارش مهسان بلاگ، فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال مدعی است تیم بسکتبال سه نفره بانوان کشورمان شانس راهیابی به المپیک را دارد.

شجاعی: تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران برای راهیابی به المپیک شانس دارد

فریده شجاعی درباره راه یافتن تیم ملی بسکتبال مردان ایران به بازی های المپیک توکیو به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: این خیلی خوب است که تیم ملی بسکتبال مردان ایران به عنوان نخستین رشته تیمی سهمیه بازی های المپیک توکیو را کسب کرد و من بسیار خوشحالم. این تیم مسابقات بسیاری خوبی را پشت سرگذاشت و با شانسی نتوانست در جمع 16 تیم برتر قرار گیرد، اما در ادامه جبران کرد. این پیروزیت را به جامعه بسکتبال ایران تبریک می گویم و امیدوارم با برنامه ریزی و تلاش ملی پوشان در بازی های المپیک توکیو نیز نتیجه خوبی کسب شود.

وی درباره تیم ملی بسکتبال بانوان نیز گفت: تیم ملی بسکتبال بانوان شانسی برای کسب سهمیه بازی های المپیک توکیو ندارد، چون هشت تیم برتر که در مسابقات سطح یک آسیا رقابت می کنند می توانند سهمیه المپیک را کسب کنند. تیم ایران در سطح دو آسیا قرار گرفته است و شانسی برای راهیابی به المپیک ندارد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال اضافه نمود: با این وجود تیم ملی بسکتبال سه نفره کشورمان شانس کسب سهمیه بازی های المپیک توکیو را دارد و می تواند با قرار دریافت در جمع چهار تیم برتر رده بندی جهانی به المپیک راه یابد.

وی با اشاره به عنوان هشتمی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران در رده بندی جهانی گفت: تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران ایران در رده دهم جهان بود که با شرکت در مسابقات متعدد پیروز شد در رده هشتم قرار گیرد و سعی می کنیم هر هفته در مسابقات متعددی شرکت کند تا به رده چهارم جهان برسد.

شجاعی ادامه داد: تیم بسکتبال سه نفره بانوان کشورمان باید تا حدود هفت ماه آینده به این جایگاه جهانی برسد و مستقیماً به المپیک توکیو راه یابد در غیر این صورت باید در مسابقاتی که به منظور کسب سهمیه المپیک برگزار می شود، حضور پیدا کند که در مصاف با تیم های قدرتمند جهان کار سختی را در پیش خواهد داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 17426

به "شجاعی: تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران برای راهیابی به المپیک شانس دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعی: تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران برای راهیابی به المپیک شانس دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید