شبکه نمایش خانگی در حال اوج دریافت است

به گزارش مهسان بلاگ، شبکه نمایش خانگی فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته است و حال به نظر می رسد پس از افت محسوسی که مخاطبان شاهد آن بودند دوباره در حال اوج دریافت است و توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است.

شبکه نمایش خانگی در حال اوج دریافت است

در سال 1399 با پخش دو قسمت از سریال قورباغه از شبکه نمایش خانگی نوید شروع سریالی بسیار پر هیجان و البته با سبک متفاوت از یک کارگردان جوان یعنی هومن سیدی به مخاطبان داده شد، این سریال با وجود مسائل فراوان از جمله ویروس کرونا و مسائلی که در هنگام پخش آن به وجود آمد باز هم توانست در سریع ترین حالت ممکن در دل مخاطبان جای باز کند.

قورباغه با حضور بازیگران سرشناسی از جمله نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، صابر ابر و فرشته حسینی می تواند جانی دوباره به سینمای خانگی ببخشد و باعث فراموش شدن چندین اثر ضعیف پشت سر هم که مخاطبان را بسیار نا امید کرده بود شود، داستان این سریال در مورد گروه خلافکاری است که با چالش های جدیدی در جهت زندگی خود روبرو می شوند و اگر این مجموعه بتواند به جهت خود به درستی ادامه دهد شاهد یکی از بهترین سریال های ساخته شده در داخل کشور خواهیم بود که قرار است در طی 16 قسمت به نمایش گذاشته شود.

اما سریال قورباغه تنها دلیل اوج دریافت شبکه نمایش خانگی نخواهد بود و عنوان های محبوبی هم چون سریال گیسو که همان فصل دوم سریال فوق العاده پر مخاطب عاشقانه است نیز احتمالاً به این موضوع یاری شایانی خواهد کرد.

سریال گیسو در حال فیلمبرداری است و بازیگرانی هم چون محمدرضا گلزار، ساره بیات، هومن سیدی، حسین یاری، هانیه توسلی، مسعود رایگان، آزاده ریاضی و شمسی فضل الهی در آن به ایفای نقش پرداخته اند، نکته جالب این مجموعه حضور مجدد هومن سیدی در نقش پیمان است که پیش از این اعلام کرده بود دیگر قرار نیست نقشی را در شبکه نمایش خانگی بپذیرد، سریال عاشقانه با فضای رمانتیک و با اشاره به برخی از موضوعات اجتماعی و البته با انتها بندی که نوید ساخته شدن فصل دیگری از این مجموعه را می داد یکی از محبوب ترین سریال های ایرانی ساخته شده تا به امروز می باشد که همین امر انتظار مخاطبان را نسبت به فصل دوم بسیار بالا برده است و باید منتظر بود و دید که این مجموعه توانایی برآورده سازی این انتظارات را دارد یا خیر!

از دیگر مجموعه های محبوب که با فصل دوم خود به خانه مخاطبان خواهد آمد مجموعه هیولا خواهد بود. فصل 2 سریال هیولا با کارگردانی مهران مدیری قرار است در خط داستانی متفاوتی با اتفاقات فصل 1 به نمایش گذاشته شود، طبق اخباری که در مورد این مجموعه منتشر شده است هیولا 2 در بیست قسمت به نمایش در خواهد آمد و بیشتر بازیگران فصل قبل نیز در آن حضور دارند ولی بازیگر نقش اصلی آن یعنی فرامرز اصلانی به علت حضور در سایر پروژه ها از حضور در این مجموعه کناره گیری کرده است و هنوز تاریخ و زمان پخش این مجموعه از سوی عوامل سازنده آن مشخص نشده است.

حضور یک سریال طنز پر مخاطب می تواند خبر بسیار خوبی برای شبکه نمایش خانگی باشد و البته این روزها با توجه به تغییر شرایط زندگی و سختی های بسیار زیاد آن می تواند برای لحظاتی حال مخاطبان را به دور از دغدغه ها و مسائل خوب کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 73483

به "شبکه نمایش خانگی در حال اوج دریافت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه نمایش خانگی در حال اوج دریافت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید