سه تیراندازی جداگانه در آمریکا 4 کشته و 6 زخمی برجای گذاشت

به گزارش مهسان بلاگ، رسانه های آمریکایی از وقوع سه حادثه تیراندازی جداگانه در میدان تایمز ایالت نیویورک و جنوب ایالت فلوریدا و ایالت مریلند و کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن دست کم 6 نفر دیگر خبر دادند.

سه تیراندازی جداگانه در آمریکا 4 کشته و 6 زخمی برجای گذاشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در ادامه سناریوهای تیراندازی در سراسر آمریکا به دلیل آزاد بودن حمل سلاح در این کشور، روز گذشته در سه حادثه تیراندازی در میدان تایمز نیویورک، فروشگاهی زنجیره ای در فلوریدا و محله ای در نزدیکی بالتیمور ایالت مریلند تعدادی زخمی و چهار نفر نیز کشته شدند.

شبکه تلویزیونی ان بی سی گزارش کرد، دست کم سه نفر شب گذشته (شنبه) به وقت محلی در حادثه تیراندازی در میدان تایمز نیویورک زخمی شدند.

طبق گزارش نیروهای امنیتی نیویورک، دو زن و یک کودک بر اثر ضربات گلوله زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

درموت شیا رئیس پلیس منطقه نیویورک در جمع خبرنگاران توضیح داد که زخمی های حادثه، عابران پیاده بوده و نقشی در نزاع اولیه که منجر به حادثه تیراندازی شده، نداشته اند.

حادثه تیراندازی در میدان تایمز نیویورک در حدود ساعت 17:00 به وقت شرقی روز گذشته (شنبه) (01:30 بامداد یکشنبه به وقت تهران) به وقوع پیوسته است و یک زن 23 ساله از رودآیلند که برای اولین بار به نیویورک سفر نموده بود، یک زن 43 ساله از نیوجرسی و یک دختر چهارساله از بروکلین مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند که گزارش ها حاکی از آن است که دختر خردسال هم اکنون تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

بنا بر گفته نیروهای پلیس، نزاعی که به حادثه تیراندازی در میدان تایمز منتهی شد، شامل درگیری میان چهار نفر بود که دست کم یکی از آن ها مسلح بود که تا به امروز هیچ کدام از آن ها بازداشت نشده اند و تصویر یکی از آن ها در دوربین های مستقر در محل ضبط شده است.

در یک حادثه تیراندازی جداگانه در یک فروشگاه زنجیره ای در جنوب ایالت فلوریدا در پی درگیری میان دو گروه از افراد، دست کم سه نفر زخمی شدند.

نیروهای پلیس محلی گزارش کردند که دو گروه از افراد با یکدیگر درگیر شدند و سپس آغاز به تیراندازی کردند و موجب وحشت کارکنان فروشگاه زنجیره ای و مردمی شدند که در اطراف فروشگاه حضور داشتند با این حال، رسانه های آمریکایی جزئیاتی درباره عوامل این حادثه تیراندازی منتشر نکردند.

در حادثه سوم، در تیراندازی در وودلان شهرستان بالتیمور ایالت مریلند دو مرد و یک زن جان خود را از دست دادند.

پلیس بالتیمور تأیید کرد که عامل مسلح این حادثه به دست نیروهای پلیس کشته شده است و تهدیدی برای ساکنان منطقه وجود ندارد.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت هایی مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا منجر می گردد و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می دهند اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه ای قدرتمند است که تا به امروز هیچ اقدامی در زمینه کنترل سلاح در کنگره این کشور صورت نگرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 85458

به "سه تیراندازی جداگانه در آمریکا 4 کشته و 6 زخمی برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه تیراندازی جداگانه در آمریکا 4 کشته و 6 زخمی برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید