سفر فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا به لبنان

به گزارش مهسان بلاگ، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در سفرش به بیروت و ملاقات با نمایندگان ارشد این کشور بر اهمیت حفظ امنیت و ثبات در لبنان تاکید نمود.

سفر فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا به لبنان

به گزارش خبرنگاران، به نقل از القدس العربی، سفارت آمریکا در لبنان در بیانیه ای اظهار داشت که ژنرال کنت مک کنزی، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در 15 مارس 2021 سفری به لبنان داشت و با نمایندگان ارشد ارتش لبنان از جمله ژوزف عون، فرمانده ارتش لبنان ملاقات و مجدداً بر اهمیت حفظ امنیت لبنان و ثبات و حاکمیت این کشور تاکید نمود.

مک کنزی بر اهمیت شراکت مستحکم میان آمریکا و ارتش لبنان تاکید نمود؛ به ویژه که لبنان با چالش های اقتصادی بزرگی روبرو است.

وی عنوان داشت که این سفر نمونه ای شاخص برای تاکید بر اهمیت اطمینان و احترام است.

مک کنزی توضیح داد: روابط ما با ارتش لبنان بر مبنای تمایل متبادل در تحقق امنیت و ثبات منطقه و توانایی ما جهت تحقق منافع جمعی است.

در این سفر مک کنزی را مسئولان و افسرانی از فرماندهی مرکزی آمریکا و نیز دوروتی شیا، سفیر آمریکا در لبنان و رابرت ماین، وابسته نظامی آمریکا همراهی کردند.

مک کنزی طی این سفر همچنین نشست هایی را در سفارت آمریکا برگزار کرد و از ایستگاه های پمپاژ آب و نیروی خورشیدی که از جانب آژانس آمریکایی توسعه بین المللی، حمایت اقتصادی می گردد بازدید کرد. وی از هنگ سوم مرزهای زمینی و تعدادی از تاسیسات نظامی بازدید کرد تا از عملیات ارتش لبنان اطلاع یابد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 79617

به "سفر فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا به لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا به لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید