ستین: بازی مقابل ایبیزا یک تله بود، از نتیجه راضی هستم اما از نحوه بازی تیمم نه!

به گزارش مهسان بلاگ، کیکه ستین با وجود رجحان و صعود از فرایند تیمش در ملاقات مقابل ایبیزا ناراضی است.

ستین: بازی مقابل ایبیزا یک تله بود، از نتیجه راضی هستم اما از نحوه بازی تیمم نه!

به گزارش خبرنگاران، کیکه ستین پس از رجحان سخت 2 بر یک تیمش در جام حذفی اسپانیا مقابل ایبیزا از فرایند بازی آبی واناری ها ابراز نارضایتی کرد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: می دانستیم بازی واقعاً سختی خواهد شد. ایبیزا حریف آسانی نبود و بازی بسیار خوبی ارائه کرد. آنها به خصوص در کارهای دفاعی عالی بودند و در جریان گلی که زدند هم خوب و با دقت کار کردند. گل به آنها اعتمادبه نفس داد و برعکس، کار ما برای گلزنی را سخت کرد. خودمان به ایبیزا جان تازه ای دادیم.

وی در ادامه اضافه نمود: به حریف تبریک می گویم، چون خوب و سزاوارانه بازی کرد، اما فوتبال 90 دقیقه است. با حفظ توپ آنها را خسته نموده بودیم و در نهایت توانستیم دو گل بزنیم و پیروز شویم. از این پیروزی راضی هستم، اما از شکل بازی تیمم رضایت ندارم.

ستین همچنین خاطر نشان کرد: در بازی قبل مقابل گرانادا مالکیت زیادی روی توپ و میدان داشتیم. امروز اما بسیار بی دقت بودیم و به حریف زندگی بخشیدیم. گل زودهنگام رقیب، باعث شد کار ما مقابل تیمی که روحیه مضاعفی گرفته بود، سختتر گردد. ممکن بود این بازی را ببازیم و در این شرایط هم قرار گرفته بودیم.

سرمربی بارسا در انتها توضیح داد: وقتی یک تک بازی باید حکم صعود را بدهد، احتمال هر اتفاقی خواهد بود. اگر بازی برگشتی در کار بود، شرایط کاملاً متفاوت می شد. این بازی ها مثل تله هستند. برای ایبیزا بازی امشب بازی مرگ و زندگی بود و فوق العاده باانگیزه کار کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 33492

به "ستین: بازی مقابل ایبیزا یک تله بود، از نتیجه راضی هستم اما از نحوه بازی تیمم نه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستین: بازی مقابل ایبیزا یک تله بود، از نتیجه راضی هستم اما از نحوه بازی تیمم نه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید