ستاره های پرسپولیس در آستانه از دست دادن دربی؟

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: هفته هفتم رقابت های لیگ برتر پیش درآمدی بر بازی دربی است که قرار است هفته هشتم و روز شنبه برگزار گردد. پیش از آن بازی، اما دو تیم استقلال و پرسپولیس باید به مصاف تیم های نفتی لیگ برتر بروند و برای ارتقا جایگاهشان در جدول رده بندی کوشش نمایند.

ستاره های پرسپولیس در آستانه از دست دادن دربی؟

به گزارش خبرنگاران، استقلال باید در آبادان و از ساعت 16 به مصاف صنعت نفت برود و پرسپولیس هم در خانه میزبان تیم نفت مسجد سلیمان است. اهمیت این دو ملاقات علاوه بر کسب سه امتیاز آن، مساله حساب و کتاب کردن برای دربی است. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس روز گذشته در کنفرانس خبری از این گفت که قرار نیست تیمش به این علت که هفته آینده با استقلال بازی دارد شُل بازی کند. این موضوع درباره استقلال، تیمی که سه هفته است مساوی نموده و الان برد می خواهد هم صدق می نماید.

با این وجود، اما به غیر از درنظر گرفتن مسئله احتمالی مصدومیت باید موضوع کارت زرد و قرمز را درهم نظر گرفت که ممکن است یک یا چندنفر از ستاره های دو تیم را از دربی روز شنبه محروم کند. از این لحاظ شرایط پرسپولیس مساعدتر از استقلال است. در پرسپولیس هیچ بازیکن 3 اخطاره ای وجود ندارد و اگر در ملاقات امروز برابر نفت مسجد سلیمان که قرار است ساعت 18 برگزار گردد، بازیکنی کارت زرد بگیرد، خطر محرومیت از دربی تهدیدش نمی نماید. در استقلال، اما یک بازیکن وجود دارد که ممکن است با دریافت کارت زرد دربی را از دست بدهد: محمدحسین مرادمند.

مدافع فیکس استقلال در طول بازی های اخیر، ملاقات هفته پیش برابر گل گهر را به علت بیماری از دست داد و عارف آقاسی به جایش در ترکیب بازی کرد. تعیین نیست فرهاد مجیدی ریسک کند و مرادمند سه اخطاره را برای بازی امروز در ترکیب بگذارد یا نه، ولی اگر چنین شد مرادمند باید مراقب باشد تا دربی را از دست ندهد. البته از آنجایی که این بازیکن هفته پیش هم بازی ننموده و بدنش در شرایط مسابقه نبوده بعید است این هفته هم بیرون از ترکیب بنشیند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 106660

به "ستاره های پرسپولیس در آستانه از دست دادن دربی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره های پرسپولیس در آستانه از دست دادن دربی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید