سال آینده شهر آفتاب میزبان الکامپ می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: مذاکراتی صورت گرفته تا شهر آفتاب از سال آینده میزبان برگزاری نمایشگاه بین المللی الکامپ گردد.

سال آینده شهر آفتاب میزبان الکامپ می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، عصر امروز محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در نمایشگاه بین المللی الکامپ نشست خبری برگزار کرد.

فرجود با اشاره به فعالیت شهرداری تهران برای تحقق تهران هوشمند گفت: از ابتدای سال 97 برای هوشمند کردن تهران فعالیت هایی انجام شد که از آنها می توان به تأسیس دبیرخانه برای تحقق تهران هوشمند اشاره نمود.

وی تأکید کرد: یکی از مهم ترین برنامه ای این سازمان یکپارچگی داده ها و اتصال آنها در یک بستر متحد بوده است چرا که در شهرداری نزدیک به 9 معاونت و چندین سازمان وجود دارد که هر کدام سرویس هایی به شهر تهران ارائه می دهند. سامانه یکپارچه در حوزه های عمرانی و پسماند شهرداری ایجاد شد و همچنین توانستیم در مدیریت ناوگان خودرو و آسفالت شهری نیز سامانه یکپارچه ای را به صورت الکترونیکی ایجاد کنیم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در ادامه به فعالیت سامانه 137 اشاره نمود و گفت: به دنبال این هستیم که این سامانه را نیز یکپارچه کنیم تا تمام سامانه های معاملاتی و قراردادی، مناقصه ای و مزایده ای در تهران به صورت یکپارچه به شهروندان ارائه خدمت نمایند.

فرجود در خاتمه اعلام کرد: همچنین مذاکراتی اجرا شده تا شهر آفتاب از سال آینده میزبان برگزاری نمایشگاه بین المللی الکامپ گردد.لذا پروژه هوشمندسازی شهر آفتاب را از ابتدای سال جاری شروع کردیم.

انتهای پیغام/

pariha.com: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

malayro.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12743

به "سال آینده شهر آفتاب میزبان الکامپ می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال آینده شهر آفتاب میزبان الکامپ می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید