ساخت حیوانات با سی دی با ایده هایی خلاقانه

به گزارش مهسان بلاگ، ساخت حیوانات با سی دی ممکن است کار سختی به نظر بیاید. سی دی جسمی سخت و انعطاف ناپذیر است. اما خبرنگاران به شما ایده هایی برای این کار معرفی می کند که هم انجام دادنش راحت است هم اگر سخت باشد زیبایی اثرتان ارزشش را دارد.

ساخت حیوانات با سی دی با ایده هایی خلاقانه

خبرنگاران | سرویس خانه داری - این یک هنر است که بتوانید با وسایل کهنه یا خراب کارهایی خلاقانه انجام دهید. در دنیای امروز سی دی ها دیگر کمتر استفاده می شوند و بخش بزرگی از وظایف سابق شان را فلش مموری ها و هاردهای اکسترنال به عهده گرفته اند. همین امر باعث شده در هر خانه ای تعدادی سی دی یافت شود که ظاهرا به درد هیچ کاری نمی خورند و باید دور ریخته شوند. چرا گفتیم ظاهرا؟

این ایده ها به شما نشان می دهد چرا!

ساخت حیوانات با سی دی

با سی دی ها کارهای بسیاری جالبی می توان کرد. یکی از کاردستی های پرطرفدار برای بچه ها هم اشکال حیوانات است که سی دی ها می توانند به خاطر شکل دایره ای شان کاربرد بسیار زیادی در این کاردستی ها داشته باشند. استفاده از سی دی می تواند به یکی از روش های زیر صورت بگیرد:

1- استفاده از سی دی به عنوان قالب کار

شما می توانید این سی دی ها را برای محکم تر شدن کار استفاده کنید. این ساده ترین استفاده از آن هاست. هر حیوانی که می تواند شکل دایره داشته باشد تبدیل به یک گزینه خوبی برای این سی دی ها می شود. در عکس های زیر می توانید ببینید چگونه سی دی را با نمد یا فوم پوشانده اند.

2- استفاده از زیبایی خود سی دی ها در کار

حالا که این سطح صاف و درخشنده را در اختیار داریم چرا پنهانش کنیم؟ می توانید با این سی دی ها حیواناتی بسازید که سی دی درشان معین باشد.

بیشتر بخوانید: استفاده های خلاقانه از سی دی های کهنه و خراب

3- خلق تصاویر دو بعدی از حیوانات با سی دی

تا اینجا کاردستی هایی که به شما معرفی گشت با یکی دو سی دی ساخته می شد ولی اگر تعداد زیادی از این سی دی ها را در اختیار دارید این ایده ها را از دست ندهید. این حیوانات تنها با چیدمان خلاقانه ایجاد شده اند.

4- ساخت حیوانات با سی دی های بریده شده

این پیشنهاد نسبت به بقیه کارهایی که می توان با سی دی کرد سخت تر است اما در عوض کارهای بسیار زیبایی می شود با این قطعات درخشان و زیبا ساخت. می توان این قطعات را فقط به یک سطح چسباند و یک کار تخت ایجاد کرد، می توان با استفاده از یک قالب و فرو کردن این قطعات در قالب یک مجسمه از یک حیوان ساخت.

همانطور که می بینید کارهای بی نظیری می توان با سی دی ها کرد و حیوانات زیادی می توان با آن ها ساخت که برای زیبا کردن فضای خانه، مدرسه، مهدکودک و باغچه از آن ها استفاده شود. فقط کمی خلاقیت لازم است. امیدواریم از این عکس ها برای ساخت حیوانات با سی دی ایده گرفته باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: setare.com
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 76802

به "ساخت حیوانات با سی دی با ایده هایی خلاقانه" امتیاز دهید

2 کاربر به "ساخت حیوانات با سی دی با ایده هایی خلاقانه" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت حیوانات با سی دی با ایده هایی خلاقانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید