زمان عرضه اولیه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بورس

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ابوالقاسم شمسی جامخانه، عضو هیات عامل سازمان خصوصی سازی در خصوص واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان نمود: با توجه به اقداماتی که صورت گرفته مقرر شد تا پایان نیمه دوم امسال واگذاری این دو شرکت فرهنگی ورزشی تعیین شود چرا که این واگذاری نیازمند بررسی برخی زیرساخت ها بود.

زمان عرضه اولیه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بورس

او ادامه داد: در مرحله اول می بایست تجدید ارزیابی دارایی ها و برند 2 باشگاه انجام می شد تا گزارش توجیهی افزایش سرمایه تهیه و بعد از آن بتوان توسط مجمع عمومی فوق العاده افزایش سرمایه دو شرکت را تصویب کرد.

شمسی جامخانه با بیان اینکه تا سرانجام شهریور ماه پذیرش دو شرکت را اخذ خواهیم کرد، گفت: بعد از اصلاح اساسنامه و برگزاری جلساتی در هیات پذیرش سازمان بورس، مقرر شد تا پذیرش هر دو شرکت دربازار فرابورس، طبق زمان بندی های از پیش تعیین شده انجام شود.

عضو هیات عامل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه اکنون شیوه واگذاری این 2 باشگاه متفاوت از زمان های گذشته است، ادامه داد: در دفعات گذشته صرفا نشان تجاری و یک مجموعه ورزشی واگذار می شد اما این بار قرار است این عرضه در بازار سرمایه اجرا شده و سهام در اختیار خریداران قرار گیرد.

معاون شرکت ها و قیمت گذاری بنگاه ها در سرانجام اظهار داشت: بدین صورت که در ابتدا عرضه عمومی خواهد بود و به میزان 10 درصد کشف قیمت می کنیم و بعد از آن با تصمیم هیات واگذاری، بلوک های مدیریتی و کنترلی آن را واگذار خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 46580

به "زمان عرضه اولیه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان عرضه اولیه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید