رویداد برطرف احتیاج فناورانه گروه خودروسازی سایپا برگزار می گردد ، همکاری با جشنواره استارپوزال برای رشد ارتباط صنعت و دانشگاه

به گزارش مهسان بلاگ، جشنواره ملی استارپوزال به همت پارک علم و فناوری تربیت مدرس با همکاری گروه خودروسازی سایپا، رویداد برطرف احتیاج های فناورانه گروه خودروسازی سایپا (ریورس پیچ) را برگزار می نماید.

رویداد برطرف احتیاج فناورانه گروه خودروسازی سایپا برگزار می گردد ، همکاری با جشنواره استارپوزال برای رشد ارتباط صنعت و دانشگاه

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پیرو اهداف دومین دوره جشنواره ملی کارآفرین دانشگاهی (استارپوزال) پارک علم و فناوری تربیت مدرس مبنی بر کاربردی کردن و تجاری سازی خاتمه نامه های دانشگاهی و همچنین عمل به عنوان حلقه واسط میان دانشگاه و صنعت به منظور بهره گیری از توانمندی های علمی تخصصی جامعه آکادمیک ایران جهت برطرف احتیاج ها و چالش های موجود در صنایع، در راستای تبیین هر چه بهتر رسالت جشنواره، جشنواره ملی استارپوزال با همکاری گروه خودروسازی سایپا، رویداد برطرف احتیاج های فناورانه گروه خودروسازی سایپا (ریورس پیچ) را برگزار می نماید.

ریورس پیچ، رویدادی نسبتا جدید در فضای کارآفرینی است. این رویداد تاحدودی با سایر رویداد های حوزه کارآفرینی متفاوت است به زبان ساده در اینگونه رویداد ها احتیاج به یک شرکت یا تیم استارتاپی با داشتن ایده نو و کسب و کار نیست بلکه یک سازمان یا شرکت، چالش یا مسئله ای را مطرح نموده و تیم های استارتاپی به حل آن می پردازند یا به بیانی دیگر صندلی مخاطب و سرمایه گذار متفاوت است بدین صورت که میزبانان شامل سرمایه گذاران و شرکت های دارای چالش، و مخاطبان تیم های استارتاپی هستند که به دنبال حل آن مسئله می فرایند.

از اهدف اینگونه رویداد ها می توان به بهینه سازی انرژی جمعی، ایده، خلاقیت، برنامه ریزی و مدیریت زمان اشاره نمود. این چالش در دو حوزه مدیریت و انتقال دانش و حمل ونقل و لجستیک به توضیح زیر برگزار می گردد:

1- تبیین زیر ساخت های ارتباطی و نحوه یکپارچه سازی در نظام مدیریت دانش

به طور کامل تر تسهیل در نحوه به کارگیری بهره برداری، ارزیابی و بازخورد از دانش های شناسایی شده (با استفاده از کانال های ارتباطی).

افزایش و ارتقاء فرهنگ نشر دانش و نظام باز خورد انگیزشی.

یکپارچه سازی نظام دانشی و جلوگیری از اقدامات موازی در سطح سازمان (بین شرکت های گروه).

ایجاد بستری مناسب برای مستندسازی، ارزیابی و به کارگیری مستمر و مکانیز تجارب سازی.

2- ارسال سفارشات به تجهیزات حمل و نقل به وسیله منتورینگ تجهیزات بر پایه شناوری و عدم مراجعه به واحد متمرکز

چابک سازی ناوگان لوجستیک و تسریع در جابجایی سفارشات در خواستی خطوط فراوری.

ممانعت از تجمع تجهیزات در یک منطقه و دستیابی دقیقه به شاخص مسافت حمل و نقل.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند تا 6 دی ماه با مراجعه به سایت جشنواره starposal.com/saipa، ثبت نام در سایت و ایجاد حساب کاربری به وسیله لینک زیر، RFP می توانند راهنمای شرکت در جشنواره را دانلود و مطالعه نموده و طرح خود را در هر حوزه به ثبت برسانند.

گفتنی است شرکت در این رویداد کاملا رایگان بوده و برگزیدگان، از جوایز نفیس نقدی بهره مند شده و همچنین امکان عقد قرارداد و همکاری بلندمدت با گروه خودروسازی سایپا برای آن ها موجود است.

مخاطبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه جشنواره 021-91082100 داخلی 2012 تماس حاصل گیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 72455

به "رویداد برطرف احتیاج فناورانه گروه خودروسازی سایپا برگزار می گردد ، همکاری با جشنواره استارپوزال برای رشد ارتباط صنعت و دانشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد برطرف احتیاج فناورانه گروه خودروسازی سایپا برگزار می گردد ، همکاری با جشنواره استارپوزال برای رشد ارتباط صنعت و دانشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید