ربات ژاپنی، استفاده از ماسک را تذکر می دهد

به گزارش مهسان بلاگ، این ربات علاوه بر اینکه، پس از تذکر، از مشتری تشکر می کند و برای او خرید خوبی را آرزو می کند، با تشخیص فاصله مشتریان به آن ها در مورد رعایت فاصله اجتماعی در صف پرداخت صندوق فروشگاه نیز تذکری مودبانه می دهد.

ربات ژاپنی، استفاده از ماسک را تذکر می دهد

فروشگاهی در ژاپن برای اطمینان از رعایت کردن پروتکل های بهداشتی توسط مشتریان از یک ربات با قابلیت تشخیص ماسک بر چهره مشتری استفاده می کند.

ویدئو هایی از یک ربات در فروشگاهی در اوزاکای ژاپن در صفحات اجتماعی منتشر می شود که نشان می دهد این ربات با چرخیدن در فروشگاه به مشتریانی که از ماسک استفاده نمی کنند و یا فاصله اجتماعی را به خوبی رعایت نمی کنند تذکر می دهد. این ویدئو مورد توجه کاربران فراوانی قرار گرفته است و به آن واکنش های مثبتی نشان می دهند.

ربات یاد شده با استفاده از فناوری تشخیص چهره به مشتریانی که ماسک بر چهره ندارند، نزدیک می شود و به آن ها می گوید: ببخشید مزاحمتان شدم. لطفا ماسک خود را بزنید.

این ربات علاوه بر اینکه، پس از تذکر، از مشتری تشکر می کند و برای او خرید خوبی را آرزو می کند، با تشخیص فاصله مشتریان به آن ها در مورد رعایت فاصله اجتماعی در صف پرداخت صندوق فروشگاه نیز تذکری مودبانه می دهد.

بسیاری از کاربران این تکنولوژی را تحسین می کنند و عنوان می کنند در حالی که در برخی از کشور ها ماسک دست دوم می فروشند در ژاپن روز به روز از فناوری جدیدتری استفاده می شود. کاربران عنوان می کنند مقابله با ویروس کرونا تنها از راه رعایت پروتکل های بهداشتی و در خانه ماندن ممکن می شود، اما از طرفی مردم در تنگنا هستند و باید برای هزینه های زندگی شان کار کنند.

منبع: اسپوتنیک

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرادید
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 70292

به "ربات ژاپنی، استفاده از ماسک را تذکر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات ژاپنی، استفاده از ماسک را تذکر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید