رابطه حسنه پلیس ایران و ترکیه، برخورد قاطع با مجرمان بین المللی

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین الملل ناجا با لطفی چیچک رئیس اینترپل ترکیه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور افسران رابط پلیس های دو کشور گفت و گو کردند.

رابطه حسنه پلیس ایران و ترکیه، برخورد قاطع با مجرمان بین المللی

سردار شیرزاد در ابتدای ملاقات ویدئو کنفرانسی، ضمن اشاره به همسایگی جمهوری اسلامی ایران و کشور ترکیه گفت: روابط میان پلیس جمهوری اسلامی ایران و پلیس ترکیه حسنه است و طی سال های اخیر شاهد تعاملات پلیسی مطلوبی میان دو کشور بوده ایم.

وی اضافه نمود: پلیس بین الملل ناجا، با اقتدار، هوشمندی و حرفه ای گرایی به دنبال انجام مأموریت های محوله و توسعه روابط پلیسی دیپلماسی برای برخورد قاطعانه با متهمان بین المللی است.

سردار شیرزاد ادامه داد: امروز با تهدیدات و آسیب های مختلفی روبرو هستیم و یکی از راهکارهای عبور از مسائل و معضلات، تقویت تعاملات و همکاری های مشترک است و در این میان جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکیه همکاری های مشترکی در حوزه پلیسی و انتظامی دارد.

وی با تأکید بر لزوم تقویت تعاملات میان دو کشور ادامه داد: برخورد با جرایم سازمان یافته، مقابله با قاچاق کالا، مبارزه با مواد مخدر، مقابله با گروهک های تروریستی و قاچاق انسان می تواند محور فعالیت های مشترک دو کشور ایران و ترکیه باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 73267

به "رابطه حسنه پلیس ایران و ترکیه، برخورد قاطع با مجرمان بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رابطه حسنه پلیس ایران و ترکیه، برخورد قاطع با مجرمان بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید