دیمارتزیو تکذیبیه فدراسیون را تکذیب کرد؛ ایران و استراماچونی نزدیک به توافق!

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگار مشهور ایتالیایی، مذاکره میان آندره آ استراماچونی و فدراسیون فوتبال، برای قبول راهنمایی تیم ملی ایران را تایید کرد.

دیمارتزیو تکذیبیه فدراسیون را تکذیب کرد؛ ایران و استراماچونی نزدیک به توافق!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جانلوکا دیمارتزیو، خبرنگار ایتالیایی، با انتشار مطلبی از سایت خودش در صفحه شخصی اش در توئیتر، مذاکرات فدراسیون فوتبال ایران و آندره آ استراماچونی را تایید کرد. بنابر ادعای این خبرنگار ایتالیایی، مذاکرات میان این دو طرف درحال انجام بوده و طرفین احتمالا به توافق می رسند. موضوعی که تکذیب این مساله از سوی سخنگوی فدراسیون را تکذیب می نماید!

در خبر دیمارتزیو اشاره شده است که ممکن است که استراماچونی به ایران بازگردد. سرمربی سابق استقلال که در دسامبر این تیم را ترک کرد، با پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران وسوسه شده است. نیمکت تیم ملی به جیانی دیبیاسی، دیگر مربی ایتالیایی نیز پیشنهاد شده بود، اما در حال حاضر اسکوچیچ راهنمایی تیم ملی ایران را در اختیار دارد.

آینده اسکوچیچ در ایران به صعود به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی گره خورده بود، اما حالا بازی های ایران برگزار نشده است. (بازی ها برابر کامبوج و هنگ کنگ به تعویق افتاده است). البته تغییر در مدیریت فدراسیون فوتبال ایران می تواند باعث تغییر در نیمکت تیم ملی ایران گردد. موضوعی که می تواند سبب گردد تا استراماچونی روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند. هم اکنون مذاکرات در جریان و توافق امکان پذیر است.

استراماچونی برای تیم ملی ایران گزینه ای مورد استقبال است. بسیاری از بازیکنان به خاطر حضور این مربی در استقلال او را می شناسند و در ایران آن ها مایلند تا سیستم 343 او که در استقلال جواب داده بود پیاده سازی گردد. در کل سرمربی سابق اینتر و اودینزه می تواند به تیم ملی ایران بیاید و راهنمایی این تیم را در مسابقات حساس انتخابی جام جهانی برعهده بگیرد.

لازم به ذکر است دیمارتزیو خبرنگاری معتبر در سطح بین المللی ست که با استراماچونی هم روابط محبت آمیز ای دارد. زمانی که سرمربی ایتالیایی پیشین استقلال در ایران بود بسیاری از اخبار موثق وی به وسیله دیمارتزیو در ایتالیا منتشر می شد. اخیرا هم در لایوی اینستاگرامی بین استراماچونی و دیمارتزیو، سرمربی ایتالیایی گفت در ایران فقط راهنمایی استقلال را برعهده خواهد گرفت. حالا باید دید در ادامه چه سرنوشتی در انتظار نیمکت تیم ملی ایران خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 46952

به "دیمارتزیو تکذیبیه فدراسیون را تکذیب کرد؛ ایران و استراماچونی نزدیک به توافق!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیمارتزیو تکذیبیه فدراسیون را تکذیب کرد؛ ایران و استراماچونی نزدیک به توافق!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید